اعزام بیش از 10 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 10 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی گفت: تا پایان سال 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. خزاعی با بیان این که سال گذشته 16 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 10 هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی گفت: تا پایان سال 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

خزاعی با بیان این که سال گذشته 16 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: امسال مبنای کار همان 16 هزار نفر است که تا کنون 5هزار و 800 دانش‌آموز به این مناطق اعزام شده اند.

وی افزود: در مرحله اول راهیان‌نور دانش‌آموزی که از 10 مهر آغاز شده است، 4هزار و 74دانش‌آموز دختر پایه دهم و یازدهم به مناطق عملیاتی مرصاد، بازی‌دراز، پادگان توحید و ثارالله اعزام شدند.

وی گفت: در مرحله دوم اردوهای راهیان‌نور که از 23 آبان آغاز می‌شود،  دانش‌آموزان دختر با 9 اتوبوس  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که دانش‌آموزان پسر تاکنون به مناطق عملیاتی غرب اعزام نشده‌اند، یادآور شد: در صورتی‌که وضعیت آب‌وهوایی مناسب باشد از 23 آبان دانش‌آموزان پسر به این مناطق اعزام می‌شوند.

خزاعی افزود: از یکم تا 12 آبان، هزار و 689دانش‌آموز پسر به مناطق فتح‌المبین، والفجر 8، فاو، کربلای 4 و شلمچه اعزام شدند.

وی با بیان این که 236 فرهنگی دانش‌آموزان را در اردوهای راهیان‌نور همراهی کردند، گفت: در اردوهای راهیان‌نور از راویان پیشکسوت و روحانیون استفاده می‌شود.

انتهای پیام/