رانندگان خودروهای عمومی همدان هزینه استراحت پزشکی دریافت می کنند

معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان گفت: برای نخستین بار و براساس توافق صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی، از این پس هزینه های استراحت پزشکی به رانندگان خودروهای عمومی درون شهری همدان شامل تاکسی و حمل و نقل بار و کالا پرداخت می شود. به گزارش “فردای همدان”، مهران حاجیان […]

معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان گفت: برای نخستین بار و براساس توافق صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی، از این پس هزینه های استراحت پزشکی به رانندگان خودروهای عمومی درون شهری همدان شامل تاکسی و حمل و نقل بار و کالا پرداخت می شود.

به گزارش “فردای همدان”، مهران حاجیان اظهار کرد: این توافق انجام شده ویژه تاکسیرانان و رانندگان خودروهای عمومی درون شهری تاکسی و حمل ونقل بار و کالا است.

وی اضافه کرد: براین اساس رانندگان زیرپوشش این سازمان که بنا به دلایل مختلف سانحه رانندگی ، عمل جراحی و یا دچار بیماری خاص شوند، می توانند گواهی استراحت پزشکی خود را به ترتیب با تایید پزشک مربوطه و سازمان تاکسرانی به شعبه تامین اجتماعی همدان ارائه دهند.

وی بیان کرد: این اقدام حمایتی در راستای تامین هزینه های بیمه استعلاجی رانندگان صورت گرفته است.

حاجیان خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی انجام شده، رانندگان حوزه بار و کالا برای دریافت هزینه بیمه پزشکی خود به شعبه 2 تامین اجتماعی واقع در میدان امام زاده عبدالله شهر همدان و راننده های تاکسی به شعبه یک تامین اجتماعی واقع در سیزده خانه همدان مراجعه کنند.

معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان تاکید کرد: این امکانات تنها برای رانندگانی امکان اجرا دارد که دارای پروانه اشتغال و بهره برداری هستند.

وی یادآور شد: از این پس نیز تمامی خدمات رفاهی و تسهیلاتی رانندگان خودروهای زیر مجموعه این معاونت نیز منوط به ارائه پروانه اشتغال و بهره برداری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/