امکان تحویل یک روزه گذرنامه ظرف امروز و فردا

باشگاه مخاطبان: جانشین ستاد اربعین ناجا گفت: امروز و فردا امکان تحویل گذرنامه یک‌روزه را فراهم کرده‌ایم و زوار می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک خود را تحویل دهند. به گزارش “فردای همدان”، سردار محمد بابایی به روند تردد زوار اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت تردد زوار روزهای انتهایی را طی می‌کند و […]

باشگاه مخاطبان: جانشین ستاد اربعین ناجا گفت: امروز و فردا امکان تحویل گذرنامه یک‌روزه را فراهم کرده‌ایم و زوار می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک خود را تحویل دهند.

به گزارش “فردای همدان”، سردار محمد بابایی به روند تردد زوار اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت تردد زوار روزهای انتهایی را طی می‌کند و غالب زوار به کربلا و عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه مرز مهران قریب ۴۹ درصد خروجی را به خود اختصاص داد و ۱۰ درصد نیز به مرز هوایی اختصاص‌یافته است، گفت: در مرزها تردد پرحجم ولی روان را شاهد هستیم و در برخی ساعات نیز گیت‌ها خالی است.

سردار بابایی اضافه کرد: در مرزهای هوایی نیز بازگشایی هشت لاین جدید در فرودگاه حضرت امام(ره) کمک کرد تا مسیر تردد سهل و روان شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا امکان تحویل گذرنامه یک‌روزه را فراهم کرده‌ایم و عزیزان می‌توانند با مراجعه به پلیس+۱۰ مدارک خود را تحویل دهند و عصر نیز گذرنامه خود را تحویل بگیرند.

سردار بابایی گفت: ویزا با هماهنگی و صحبتی که دقایقی پیش انجام گرفت، به‌صورت روزانه دریافت می‌شود؛ گرچه سامانه سماح تعطیل‌شده است؛ ولی امکان اخذ ویزای یک‌روزه نیز فراهم است.

منبع: مهر

انتهای پیام/