توزیع 15 هزار وعده غذای گرم در موکب حضرت زینب(س) همدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع 15 هزار وعده غذایی گرم با حدود 20 هزار میان وعده سبک در موکب حضرت زینب(س) در ایام اربعین حسینی خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از برپایی موکب خدمات‌رسان حضرت زینب(س) در محل ورودی شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع 15 هزار وعده غذایی گرم با حدود 20 هزار میان وعده سبک در موکب حضرت زینب(س) در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از برپایی موکب خدمات‌رسان حضرت زینب(س) در محل ورودی شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حضرت اباعبداالله‌الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اقدام به برپایی موکب عزاداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه موکب حضرت زینب(س) نرسیده به پل فرهنگیان، روبروی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) معروف به حسینیهکوهینی‌ها برپا شده است، افزود: در این موکب از  16 تا 26 آبان ماه بصورت شبانه‌روزی به زائرین اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه موکب حضرت زینب(س) در سه وعده صبحانه،‌ نهار و شام خدمات ارائه خواهد داد، گفت: این موکب آمادگی اسکان  تقریباً 400 زائر در محل شبستان حسینیه کوهینی‌ها را در طول شبانه‌روز دارد.

وی با اشاره به توزیع غذا در محل این موکب افزود: در مجموع تقریباً 15 هزار وعده غذایی گرم و حدود 20 هزار میان وعده سبک مانند تخم مرغ، سیب‌زمینی، کیک،کلوچه و … در این موکب توزیع خواهد شد.

حسینی به فعالیت 25 نفر از خادمین به صورت افتخاری در موکب حضرت زینب(س) اشاره و خاطرنشان کرد: برآورد مالی این موکب حدود 40 میلیون تومان است.

انتهای پیام/