نوای موسیقی همدان در سالن ایوان شمس طنین‌انداز می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: یک هنرمند موسیقی در همدان گفت: ١٤ مردادماه، در قالب گروه موسیقی «مهرساز» تعدادی از هنرمندان موسیقی همدان به روی صحنه خواهند رفت     به گزارش”فردای همدان”، رضا عباسی اظهار کرد: ١٤ مردادماه و در قالب گروه موسیقی «مهرساز» تعدادی از هنرمندان موسیقی همدان به روی صحنه خواهند رفت. وی […]

گروه فرهنگ و هنر: یک هنرمند موسیقی در همدان گفت: ١٤ مردادماه، در قالب گروه موسیقی «مهرساز» تعدادی از هنرمندان موسیقی همدان به روی صحنه خواهند رفت

 

 

به گزارش”فردای همدان”، رضا عباسی اظهار کرد: ١٤ مردادماه و در قالب گروه موسیقی «مهرساز» تعدادی از هنرمندان موسیقی همدان به روی صحنه خواهند رفت.

وی با بیان اینکه پنج نفر از هنرمندان موسیقی همدان در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند؛ بیان کرد: آهنگسازی و تنظیم این اجرا که به خوانندگی «امیر اثنی عشری» خواهد بود؛ بر عهده بنده است.

این هنرمند موسیقی با تاکید بر اینکه این برنامه اولین اجرای گروه موسیقی «مهرساز» است، گفت: اعضای این گروه از هنرمندان برجسته کشوری هستند که علاوه بر بنده، حامد مردانیان، میثم دانشوری، مهران مهراب زاده و حبیب احمدی‌فرد از هنرمندان خوش‌ذوق همدانی نیز در این اجرا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این کنسرت ساعت ٢١ روز ١٤ مردادماه در سالن ایوان شمس تهران و در دو دستگاه نوا و آواز دشتی اجرا می‎شود.

عباسی افزود: در این کنسرت میثم دانشوری (سرپرست گروه و نوازنده تار)، رضا عباسی (آهنگسازی، تنظیم و نوازنده نی) مهران مهراب زاده (نوازنده سه تار)، نیما لطفی (نوازنده تار)، لیدا فلکی مقدم (نوازنده تارباس)، حبیب احمدی فرد (نوازنده سنتور) فرنوش تدین (نوازنده عود) آیدین ترکیان (نوازنده کمانچه)، محسن عبادتی (نوازنده کمانچه آلتو) حامد مردانیان (نوازنده دف) نیلوفر محسنی (نوازنده تنبک) و امیر اثنی عشری (خواننده) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: این کنسرت در قالب یک تک اجرا و شامل پنج تصنیف و سه قطعه ضربی و قسمت‌هایی مبتنی بر ساز و آواز است که امیدواریم مورد توجه و رضایت علاقمندان به موسیقی قرار گیرد.