به زودی روکش آسفالت مسیر مریانج تا امامزاده محسن به پایان می رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: میزان قراداد اولیه پروژه همدان- سنندج یک میلیارد و 200 میلیون تومان است كه در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است. به گزارش “فردای همدان”، محمد رودباری در بازديد از طرح لکه گیری و […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: میزان قراداد اولیه پروژه همدان- سنندج یک میلیارد و 200 میلیون تومان است كه در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است.

به گزارش “فردای همدان”، محمد رودباری در بازديد از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج و مریانج امامزاده محسن اظهار کرد: تاکنون در این مسیر حدود 3 هزارو 600 تن آسفالت استفاده شده که برآورد می شود تا انتهای طرح 8 هزارو 600 تن آسفالت مصرف شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اضافه كرد: برای پروژه روکش آسفالت مسیر هشت و نیم کیلومتری مریانج تا امامزاده محسن نیز مبلغ 350 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون روکش آسفالت سه و نیم کیلومتر این مسیر انجام شده و پیش بینی می شود پنج کیلومتر باقی مانده نیز تا 15 روز آینده به پایان برسد.

رودباری خاطرنشان كرد: میزان تناژ آسفالتی که تاکنون از مسیر امامزاده محسن تا انتهای موییجین انجام شده 2 هزار و 500 تن است که تا پایان پروژه 7 هزار و پانصد تن برآورد می شود.

انتهای پیام/