با تفکر بسیجی کارهای جهادی انجام می شود

فرمانده بسیج ادارات در دیداری صمیمانه با رئیس شورای اسلامی شهر همدان در راستای افزایش تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و بسیج ادارات به گفتگو نشستند. به گزارش “فردای همدان”، رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تفکر بسیجی می توان اقدامات جهادی انجام داد، گفت:  تمامی مدیران و مسولین باید با همکاری […]

فرمانده بسیج ادارات در دیداری صمیمانه با رئیس شورای اسلامی شهر همدان در راستای افزایش تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و بسیج ادارات به گفتگو نشستند.

به گزارش “فردای همدان”، رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تفکر بسیجی می توان اقدامات جهادی انجام داد، گفت:  تمامی مدیران و مسولین باید با همکاری و تعامل بسیجی وار وارد میدان شده و کارهای جهادی انجام دهند

ابراهیم مولوی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث پیشبرد سریع اهداف می شود، افزود: هر جا تفکر بسیجی وارد شده نگاه های سیاسی کنار رفته و کارها با موفقیت انجام شده است.

مولوی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان ار توان بسیج برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بهتر به همشهریان استفاده می کند و به لطف خداوند متعال تفکر بسیجی در مدیریت شهری وجود دارد.

وی اظهار داشت: مدیران و مسولین هر اقدامی که با تفکر بسیجی انجام می دهند مورد اقبال و استقابل مردم واقع می شود که متعاقب آن مشارکت مردمی را نیز به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان به اجرای پروژه های پیاده راه در خیابان های اصلی شهر و میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه ها از ظرفیت های فرهنگی است که ایجاد می شود و لازم است ادامه روند کار با حرکتی فرهنگی و بسیجی  صورت پذیرد.

مولوی با اشاره به اینکه شورا سعی می کند در کمیسیونهای تخصصی از ظرفیت بسیج هم استفاده کند، افزود:انتظار می رود افراد نخبه و صاحب فکر و اندیشه در کمیسیونهای شورا شرکت کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارئه دهد شورا نیز از این ظرفیت استقبال می کند.

گفتنی است در پایان تندیس یادواره شهدای کارمند به دکتر ابراهیم مولوی ریاست شورای اسلامی شهر همدان از طرف فرمانده بسیج ادارات اهدا شد.

انتهای پیام/