همدان قطب برگزاری برنامه های فرهنگی هنری کودک و نوجوان

گروه فرهنگ و هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تلاش می کنیم برنامه های فرهنگی و هنری حوزه کودک و نوجوان در همدان برگزار شود. به گزارش “فردای همدان”، فاضل عبادی در نشست رسانه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، با اشاره به وجود ٢٠ سالن مجهز […]

گروه فرهنگ و هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تلاش می کنیم برنامه های فرهنگی و هنری حوزه کودک و نوجوان در همدان برگزار شود.

به گزارش “فردای همدان”، فاضل عبادی در نشست رسانه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، با اشاره به وجود ٢٠ سالن مجهز در شهرهای استان همدان گفت: تعداد آثار رسیده به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نسبت به دوره گذشته ٢٥ درصد افزایش داشته است. به طوری که از ٣٤٤ اثر رسیده در سال گذشته به ٤٢٩ اثر در امسال رسیده‌ایم.

عبادی با تاکید بر اینکه سکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان زده شده است، در پاسخ به انتقادی مبنی بر ضعف زیرساخت‌ها این مساله را رد کرد و گفت: سال گذشته دو سالن به تعداد سالن‌های همدان اضافه شده است به طوری که در تمام شهرستان‌های همدان امکان اجرای برنامه وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد:  با وجود کمبود منابع و اعتباراتی که در سال‌های گذشته داشته‌ایم تلاش کردیم تا در بهترین سطح بتوانیم جشنواره را برگزار کنیم.

انتهای پیام/