حمایت استاندار همدان از میزبانی مسابقات بین المللی در استان

استاندار همدان آمادگی و حمایت کامل خود را از میزبانی مسابقات بین المللی در استان اعلام کرد. به گزارش “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی اظهار کرد: نشست وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که در مجموعه ورزشی حاجی‌بابایی برگزار شد، دستاوردهای خوبی برای همدان […]

استاندار همدان آمادگی و حمایت کامل خود را از میزبانی مسابقات بین المللی در استان اعلام کرد.

به گزارش “فردای همدان”، محمدناصر نیک بخت در نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی اظهار کرد: نشست وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که در مجموعه ورزشی حاجی‌بابایی برگزار شد، دستاوردهای خوبی برای همدان داشت.

استاندار همدان با اشاره به میزبانی همدان از نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی، افزود: برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی در ورزش استان رخ داده است و باید از آن بهره کافی را ببریم.

وی ادامه داد: وزیر ورزش با همه معاونین، مدیران کل ستادی و رؤسای فدراسیون‌ها به همدان آمدند و از نزدیک داشته‌های ورزش استان را مشاهده کردند.

استاندار همدان عنوان کرد: مسوولان حاضر وقتی مقدورات ورزش استان از نظر زیرساخت‌ها را دیدند باعث می‌شود که میزبانی اردوهای ملی و مسابقات کشوری و بین‌المللی در استان و در شهرهای مریانج، همدان یا نهاوند برای استان گرفته شود.

وی در ادامه گفت: این جلسه برای ورزش و مجموعه استان دستاوردهای خوبی داشته است و باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

نیک بخت با بیان اینکه حتماً مجموعه مدیریتی استان و اداره ورزش پیگیر وعده‌های مسئولان ورزش کشور خواهند بود، بیان کرد: اگر همه وزرا به مانند وزیر ورزش با تمام تیم مدیریتی خود به استان‌ها سفر کنند باعث می‌شود همه مشکلات از نزدیک دیده شود.

استاندار همدان در پایان از میزبانی مسابقات بین المللی در استان حمایت و خاطرنشان کرد: در صورتی میربانی مسابقات جهانی کشتی در همدان 40 درصد و سایر رشته ها 30 از درصد از هزینه را تقبل خواهیم کرد.

انتهای پیام/