اصلاح و توسعه 17 کيلومتر شبکه توزيع آب و فاضلاب در همدان

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و توسعه بيش از 17 کيلومتر شبکه توزيع آب و جمع‌آوري فاضلاب در سطح شهرستان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، سيد هادي حسيني‌بيدار اظهار کرد: از ابتداي سال تاکنون بيش از 17 کيلومتر خطوط اصلي و انشعاب فرعي آب و فاضلاب در شهر همدان اجرا […]

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و توسعه بيش از 17 کيلومتر شبکه توزيع آب و جمع‌آوري فاضلاب در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، سيد هادي حسيني‌بيدار اظهار کرد: از ابتداي سال تاکنون بيش از 17 کيلومتر خطوط اصلي و انشعاب فرعي آب و فاضلاب در شهر همدان اجرا شده است.

وي تصريح کرد: از اين ميزان بيش از هشت کيلومتر براي اصلاح و توسعه شبکه توزيع آب و بيش از 8 کيلومتر نيز براي شبکه جمع‌آوري فاضلاب بوده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه روند اجراي پروژه‌هاي آب و فاضلاب در شهرستان همدان قابل قبول است، خاطرنشان کرد: اين موضوع با اجراي برنامه‌هاي مدون و تلاش براي تحقق برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت آبفاي استان انجام مي‌گيرد.

وي يادآور شد: از محل درآمدهاي تبصره 3 تاکنون بيش از پنج کيلومتر به صورت اماني و مشارکتي، عمليات اصلاح و توسعه شبکه آب و بيش از هفت کيلومتر نيز اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در همدان به ويژه در حاشيه شهر اجرا شده و مابقي پروژه‌هاي انجام شده از محل طرح‌هاي عمراني اجرا شده است.

حسيني‌بيدار خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش اصلاح و توسعه آب و فاضلاب با اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال صورت گرفته است که اعتبار تخصيص يافته به پروژه‌هاي تبصره 3 بالغ بر 35 ميليارد ريال است.

انتهای پیام/