۱۹۴ میلیارد ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی همدان برای متخلفان صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی و صدور حکم جریمه برای ۵ هزار ۱۲۱ پرونده تخلف خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده تخلف ۳ هزار و ۵۵۴ پرونده در خصوص کالا و خدمات بوده است. به گزارش “فردای همدان”، علیرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه  در نیمه نخست امسال 5 هزار و […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی و صدور حکم جریمه برای ۵ هزار ۱۲۱ پرونده تخلف خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده تخلف ۳ هزار و ۵۵۴ پرونده در خصوص کالا و خدمات بوده است.

به گزارش “فردای همدان”، علیرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه  در نیمه نخست امسال 5 هزار و 121 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، اظهار داشت: این پرونده‌های تخلف در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند.

وی با بیان اینکه میزان محکومیت و جریمه پرونده‌های تشکیل شده در نیمه نخست امسال در تعزیرات حکومتی بیش از 194 میلیارد ریال است، افزود: بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه در نیمه نخست امسال از 5 هزار و 121 پرونده تخلف 3 هزار و 554 پرونده در خصوص کالا و خدمات بوده است، تصریح کرد: 99.90  درصد از پرونده‌ها رسیدگی و مختومه اعلام شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه حکم 789 فقره پرونده دربخش قاچاق کالا و ارز در این اداره صادر شده است، بیان کرد: رسیدگی به 101.60 درصد از پرونده‌های تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز انجام و مختومه شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه رسیدگی به 97.60 درصد از پرونده‌های تخلف بخش بهداشت و دارو انجام شده است، عنوان کرد: 778 فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده بود.

وی با تأکید بر اینکه میزان جریمه صادر شده توسط تعزیرات حکومتی استان برای متخلفان درمجموع به 194 میلیارد و 534 میلیون ریال است، ابراز کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی کامل جهت رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات را دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه در طرح بازگشایی مدارس نیز 266 مورد بازرسی توسط تعزیرات حکومتی استان انجام شد، تأکید کرد: در این بازرسی‌ها 252 فقره پرونده با محکومیت بیش از 473 میلیون ریالی تشکیل شد.

انتهای پیام/