مدال برنز قایقرانان همدانی در مسابقات جوانان آسیا

گروه ورزش: رئیس هیات قایقرانی استان همدان از کسب مدال برنز قایقرانان همدانی در مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، محمد ضروری با اشاره به برگزاری مسابقات رئینگ قهرمانی جوانان آسیا در کشور سنگاپور افزود: در این مسابقات تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب اسرا جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده […]

گروه ورزش: رئیس هیات قایقرانی استان همدان از کسب مدال برنز قایقرانان همدانی در مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، محمد ضروری با اشاره به برگزاری مسابقات رئینگ قهرمانی جوانان آسیا در کشور سنگاپور افزود: در این مسابقات تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب اسرا جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و فاطمه صفری موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی تصریح کرد: فاطمه صفری و کیمیا زارعی قایقرانان همدانی هستند که امروز در مسابقات روئینگ دو نفره رو در روی رقبا قرار خواهند گرفت و امیدواریم در این مسابقات نیز موفق باشند.

رئیس هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا از 19 مهر در سنگاپور آغاز شده و تا امروز ادامه دارد، اضافه کرد: تیم ملی روئینگ جوانان کشورمان با 6 پاروزن در بخش بانوان و هفت پاروزن در بخش مردان و چهار مربی عازم این رقابت‌ها شده است.

وی تصریح کرد: اسرا جوانمردی، کیمیا زارعی، فاطمه صفری، هانیه بیداد، فروغ آقابالازاده و مائده حضوری در بخش بانوان و شیرزاد قادری، امیرحسین محمودپور، رضا قهرمانی، میلاد اله وردیان، کارو حسینی، کامران کرمی و شهروز صفایی در بخش مردان نفرات اعزامی به مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا هستند.

ضروری در پایان گفت: خوشبختانه قایقرانی همدان در بخش‌های مختلف از جمله روئینگ دارای رشد قابل توجهی بوده و کسب این مدال می‌تواند سرآغاز اتفاقات بهتر در این رشته ورزشی باشد.

انتهای پیام/