نیروی انتظامی ارمغان آور نظم و امنیت در جامعه است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت در جامعه مایه عزت کشور شده است، گفت: نیروی انتظامی ارمغان آور نظم و امنیت در جامعه است. به گزارش “فردای همدان”، ابراهیم مولوی در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده […]

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت در جامعه مایه عزت کشور شده است، گفت: نیروی انتظامی ارمغان آور نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش “فردای همدان”، ابراهیم مولوی در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: رفاه در جامعه در کنار امنیت به وجود می‌آید و این امنیت نیز مرهون خدمات شایسته و شبانه‌روزی پلیس است.

مولوی با بیان به اینکه خدمت در نیروی انتظامی از ارزش بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ناجا نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد و این نقش بر کسی پوشیده نیست.

وی ارتباط نیروی انتظامی با شورا و شهرداری را انکارناپذیر دانست و افزود: شورای اسلامی شهر، شهرداری همدان و پلیس راهور نیاز به تعامل با یکدیگر را دارند، بر این اساس امید است این تعامل سازنده باشد.

وی در ادامه انتصاب سردار بخشعلی کامرانی صالح به عنوان فرمانده انتظامی استان را شایسته برشمرد و اضافه کرد: تلاش و پیگیری‌های نیروی بومی برای رشد و توسعه شهر همدان قابل تقدیر و باارزش است.

مولوی اظهار کرد: امید است در کنار هم در امر خدمت رسانی به شهروندان شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین مثمر ثمر باشیم.

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهرهمدان هم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و انتصاب شایسته سردار بخشعلی کامرانی صالح به عنوان فرمانده انتظامی استان، گفت: نقش نیروی انتظامی در گسترش امنیت و مشارکت اقشار مختلف جامعه بسیار مهم است و بکار گیری نیروهای بومی نقش بسزایی در توسعه شهر دارد که انتصاب سردار کامرانی صالح منشأ خدمات ویژه ای برای استان خواهد بود.

کامران گردان با بیان اینکه اقدامات شورا و شهرداری در مباحث ترافیکی در جهت کاهش حوادث و تلفات کمک حال نیروی انتظامی بوده است، اضافه کرد: نیروی خدوم انتظامی فعالیت های شایانی در  حفظ امنیت و آسایش جامعه دارد و باید این قشر از جامعه مورد توجه قرار گیرد.

گردان افزود: شورا و شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم شریف وولایتمدار همدان در کنار نیروی انتظامی بوده و لازم است این تعاملات افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز ضمن تبریک انتخاب اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان، گفت: شهر همدان با پیشینه تاریخی و مدنیتی که دارد با حضور و تلاش اعضای شورای می‌تواند در شأن پایتخت تاریخ و تمدن ایران ‌زمین توسعه یابد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: انضباط اجتماعی یکی از مهمترین موضوعات شهری است که شهرداری متولی بخش عمده آن است و در این راستا ضروری است ماموریت های حوزه شهرداری اولویت بندی شود.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه ناجا و شهرداری لازم و ملزوم یکدیگرند، اضافه کرد: لازم است طرح های محیطی به گونه ای طراحی شوند که بتواند در جامعه اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر بازنگری مجدد بر ظرفیتهای شهر برای پیشگیری از نقاط حادثه و جرم خیز ، اظهار کرد: مشکل حاشیه نشینی هم اکنون قابل مدیریت است و باید آینده نگر بود تا از بروز مشکلات و معضلات در سالهای آینده جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ایجاد امنیت برای تمامی اقشار جامعه است، افزود: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در رسیدن به اهداف خدمت به شهروندان و داشتن شهری آباد را دارد.

انتهای پیام/