شهید حاج حسین همدانى از سربازان واقعى ولایت و مردم بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان همدان گفت: شهید حاج حسین همدانى از سربازان واقعى ولایت و مردم بود. به گزارش “فردای همدان”، فاضل عبادی در وصف شهید سردار همدانى گفت: شهید حاج حسین همدانى از سربازان واقعى ولایت و مردم ایران بود و تا همیشه نام او در ذهن تاریخ ایران و اسلام خواهد […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان همدان گفت: شهید حاج حسین همدانى از سربازان واقعى ولایت و مردم بود.

به گزارش “فردای همدان”، فاضل عبادی در وصف شهید سردار همدانى گفت: شهید حاج حسین همدانى از سربازان واقعى ولایت و مردم ایران بود و تا همیشه نام او در ذهن تاریخ ایران و اسلام خواهد ماند.

فاضل عبادى اظهار کرد: همان طور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ” مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهََّ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا “، می‌توانیم بگوییم از روزهاى اول جنگ تا امروز بر اساس مستندات وتوصیفاتى که از ایشان مى شود هیچ تغییرى در آرمان، روحیه، هدف، الگوى زندگى، ولایتمدارى، مرد مدارى و فداکارى این مرد بزرگ رخ نداد.

وى عنوان کرد : سردار همدانى سرشار از روحیه مجاهدت و شجاعت و همیشه در آرزوى شهادت بود، در دوران دفاع مقدس در رده‌هاى مختلف، فرماندهى گردان‌ها، تیپ‌ها و لشکرها را به عهده داشت و سربازان گمنامى با ویژگی‌هاى خاص و ممتاز در شهرهاى مختلف تربیت کرد.

عبادى خاطرنشان کرد: در زندگى شهدا هیچ نقطه تاریک و مبهمى نمی‌توانیم پیدا کنیم. لحظه به لحظه زندگى آنها روشن است.

وی افزود: شهید همدانى نشان داد که در عصرى که ممکن است برخی‌ها تردید داشته باشند می‌توان خوب زندگى کرد. در زندگى و رفتار شهید همدانى نمی‌توانیم هیچ تمایزى پیدا کنیم. او اگرچه لباس پاسدارى به تن داشت اما با همه ارتباط برقرار می کرد و لباسش نیز نشانه اقتدار در مقابل دشنان بود.

انتهای پیام/