پاداش ۸۵ میلیونی به ۳ کارمند پرسپولیس/پول‌هایی که به حساب باشگاه واریز نشد

باشگاه مخاطبان: باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی برابر الاهلی عربستان میلیون‌ها تومان پول اهدایی یک هوادار ایرانی مقیم امارات را بر خلاف قانون بین ۳ کارمند و بازیکنانش توزیع کرده است.   به گزارش “فردای همدان”، در اردوی امارات تیم پرسپولیس که برای بازی با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برپا […]

باشگاه مخاطبان: باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی برابر الاهلی عربستان میلیون‌ها تومان پول اهدایی یک هوادار ایرانی مقیم امارات را بر خلاف قانون بین ۳ کارمند و بازیکنانش توزیع کرده است.

 

به گزارش “فردای همدان”، در اردوی امارات تیم پرسپولیس که برای بازی با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برپا شده بود، یک تاجر ایرانی مقیم امارات با حضور در اردوی پرسپولیس مبلغ چند صد میلیونی را به مدیران باشگاه به عنوان کمک هواداری هدیه می‌دهد.

 

پس از این اتفاق و به جهت برتری پرسپولیس مقابل الاهلی، مدیران باشگاه به هر بازیکن حدود ۲۵ هزار درهم، معادل تقریبی ۲۵ میلیون تومان از این پول اهدایی پاداش پرداخت می‌کنند.

 

نکته عجیب این ماجرا آنجاست که سه نفر از کارمندان باشگاه هم که معمولا در تمام اردوهای خارجی این تیم حضور دارند، جمعا مبلغی حدود ۸۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

 

سوال اینجاست، باشگاهی که با اعلام شماره حساب و درخواست رسمی کمک از هواداران، به اهدای ۱۰ هزار تومانی هواداران خود دلخوش است، چگونه تصمیم می‌گیرد که چند ۱۰ میلیون پول باشگاه را بین سه کارمند تقسیم کند؟/ ایسنا

انتهای پیام/