جشن عاطفه‌ها نماد عینی فرهنگ احسان و نیکوکاری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اهمیت فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی، گفت: جشن عاطفه‌ها، نماد عینی فرهنگ احسان و نیکوکاری است. به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، مدارس استان همدان نیز آماده برگزاری مراسم با شکوه جشن عاطفه ها هستند. مدیرکل آموزش […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اهمیت فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی، گفت: جشن عاطفه‌ها، نماد عینی فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزاعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، مدارس استان همدان نیز آماده برگزاری مراسم با شکوه جشن عاطفه ها هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که کمک به همنوعان و یاری نیازمندان ریشه در فرهنگ و اعتقادات ما دارد، تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها، نماد عینی فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی با بیان این که برگزاری این آیین در ایام محرم حال و هوای خاصی دارد، افزود: یکی از درس های بزرگ  عاشورا و  قیام امام حسین(ع) ایثارگری است که همواره باید در زندگی ما ساری و جاری باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان از فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها خواست با حضور پررنگ خود در جشن عاطفه ها، بار دیگر فرهنگ احسان و نوع‌دوستی را به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه 19 مهرماه در مدارس استان برگزار می شود.

انتهای پیام/