فعال شدن باند پروازی همدان با تعطیلی فرودگاه کرمانشاه

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه برنامه زمانبندی فرودگاه همدان 18 مهرماه اعلام می شود، تأکید کرد: فرودگاه همدان باند پروازی فعالی را به داخل و خارج از کشور خواهد داشت. به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته با بیان اینکه با توجه به مذاکرات صورت گرفته و طبق وعده‌های داده شده برنامه زمان‌بندی […]

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه برنامه زمانبندی فرودگاه همدان 18 مهرماه اعلام می شود، تأکید کرد: فرودگاه همدان باند پروازی فعالی را به داخل و خارج از کشور خواهد داشت.

به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته با بیان اینکه با توجه به مذاکرات صورت گرفته و طبق وعده‌های داده شده برنامه زمان‌بندی پروازهای همدان 18 مهر اعلام می‌شود، اظهار کرد: طی جلسه‌ای با سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و براساس مذاکرات انجام شده به همراه مسؤولان و مدیر ارشد استان مقرر شد بعد از اتمام پروازهای حج، فرودگاه همدان باند پروازی فعالی را به داخل و خارج از کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه کرمانشاه به منظور توسعه تعطیل خواهد شد افزود: با بهره‌مندی فرودگاه همدان به عنوان فرودگاه استاندارد در غرب کشور تمام مسیر پروازها از فرودگاه همدان انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر می‌توان فرودگاه همدان را هاب پروازهای داخلی غرب کشور کرد.

وی افزود: فرودگاه یکی از بسترهای توسعه و پیشرفت استان است و باید از این ظرفیت بهره کافی و وافی را برد.

انتهای پیام/