حضور ۳ ملی‌پوش همدانی در مسابقات جهانی اسکیت

گروه ورزش: رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: سه ملی‌پوش همدانی برای اعزام به مسابقات جهانی اسکیت به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت دعوت شدند.   به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار داشت: با اشاره به دعوت اسکیت‌بازان همدانی به اردوی تیم ملی اسکیت اظهار داشت: این اردو به مدت یک هفته […]

گروه ورزش: رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: سه ملی‌پوش همدانی برای اعزام به مسابقات جهانی اسکیت به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت دعوت شدند.

 

به گزارش “فردای همدان”، مهدی مجیدی اظهار داشت: با اشاره به دعوت اسکیت‌بازان همدانی به اردوی تیم ملی اسکیت اظهار داشت: این اردو به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی خوراسگان شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز اول اردو نیز از ورزشکاران دعوت شده تست رکوردگیری به عمل می‌آید و نفرات برگزیده مربیان تیم ملی جواز حضور در ادامه اردو را خواهند داشت.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به نفرات دعوت‌شده به این اردو گفت: عرفان زنگنه، سجاد محمدی ساسان و امیر صفری ۳ اسکیت‌باز دعوت‌شده استان همدان به این اردو هستند.

مجیدی خاطرنشان کرد: این نخستین سالی است که حضور فعال اسکیت‌بازان استان همدان را در مسابقات جهانی شاهد هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولان ورزش استان شاهد شکوفایی استعدادها در این رشته ورزشی باشیم.

وی بابیان اینکه هیئت اسکیت استعدادیابی را در برنامه خود دارد، بیان کرد: استعدادیابی از طریق بهترین مربی‌ها انجام می‌شود و انتظار داریم چهره‌های جدیدی شناسایی شوند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: جوانان همدانی نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌الملل نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

مجیدی بابیان اینکه رشد ۵ برابری در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی از میزان علاقه‌مندی مخاطبان به این رشته زیبا و مفرح حکایت دارد، گفت: اسکیت در همه شهرستان‌های استان فعال‌شده و خوشبختانه افراد به نام و صاحب‌منصبی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: با استاندارد شدن کف‌پوش‌ها اسکیت‌بازان و علاقه‌مندان به این ورزش بهتر می‌توانند در مسابقات کشوری حاضر شوند چراکه تجربه تمرین بر روی کف‌پوش استاندارد را دارند.