پیشرفت 27 درصدی پروژه پیاده راه میدان امام(ره)

با حضور اعضای کمیسیون فنی  عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیر و کارشناسان منطقه یک شهرداری از پروژه های منطقه یک ا زجمله پروژه پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و طرح های در دست اجرای منطقه گردشگری دره مرادبیگ بازدید به عمل آمد. به گزارش “فردای همدان”، در این بازدید رئیس کمیسیون […]

با حضور اعضای کمیسیون فنی  عمرانی شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیر و کارشناسان منطقه یک شهرداری از پروژه های منطقه یک ا زجمله پروژه پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و طرح های در دست اجرای منطقه گردشگری دره مرادبیگ بازدید به عمل آمد.

به گزارش “فردای همدان”، در این بازدید رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورا ضمن تشکر از زحمات مجموعه مدیریت شهری و دست اندرکاران اجرای پروژه پیاده راه میدان امام(ره) گفت: لازم است در اجرای طرح از مصالح مناسب با توجه به اقلیم شهر استفاده شود.

 

سید مسعود عسگریان با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود، افزود: مناسب سازی محوطه برای تردد توان یابان نیز باید مد نظر قرار گیرد.

 

عسگریان پیشرفت پروژه پیاده راه میدان امام(ره) را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تردد شهروندان در میدان مرکزی شهر بسیار است بر این اساس می طلبد، طرح با سرعت بیشتری انجام شود.

 

معاون فنی عمرانی شهرداری همدان هم در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه پیاده راه میدان امام(ره) پرداخت و گفت:پروژه در حال حاضر از پیشرفت 27 درصدی برخوردار است.

 

موسی رسولی با بیان اینکه بتن ریزی پروژه پیاده راه میدان امام(ره) آغاز شده و بزودی به اتمام می رسد، افزود: در اجرای طرح از سه نوع سنگ گرانیت استفاده می شود و مناسب سازی برای توان یابان نیز در طراحی دیده شده است.

 

رسولی با بیان اینکه حدود 47 روز است که عملیات اجرایی آغاز شده است، اضافه کرد: به دلیل اقدامات تاسیساتی شرکت های خدمات رسان، در اصل از اقدامات صورت گرفته حدود 20 روز است که کار انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: در اجرای طرح، زیرساختهای تاسیساتی پیش بینی شده و بروز می شود و عملیات اجرایی روند خوبی را دارد.

 

مدیر منطقه یک شهرداری همدان هم در بازدید از طرح های در دست اجرای منطقه گردشگری دره مرادبیگ گفت: جدول گذاری و زیرسازی بلوار شهید شمسی پور آغاز شده است.

 

امیر فتحیان با بیان اینکه کوچه های دره مرادبیگ سنگ فرش می شوند، افزود: لازم است با توجه به ظرفیت گردشگری دره مرادبیگ، طبق برنامه ریزی ها ساخت و سازها در این منطقه مدیریت شده و به سمت بومی سازی سوق داده شود.

 

فتحیان همچنین از شروع عملیات جدول گذاری خیابان شکریه با مبلغ 750 میلیون تومان خبر داد و گفت: بلوار بعثت نیز برای تردد خودروها و شهروندان ایمن سازی شده است.

 

گفتنی است در این بازدید اعضای کمیسیون فنی عمرانی بر توجه به رونق صنعت گردشگری و بهره مندی از ظرفیت گردشگری منطقه دره مرادبیگ تاکید کردند.

انتهای پیام/