دولت از ايده هاي نو براي رفع معضلات اجتماعي استقبال مي کند

معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان گفت: مسئولان کشور دنبال بهره گيري از ايده هاي نو و اثر گذار براي رفع مشکلات و معضلات اجتماعي اند.  به گزارش “فردای همدان”، محمدابراهيم الهي تبار در کارگروه تخصصي اموراجتماعي و فرهنگي استان همدان اظهار کرد: مهمترين رويکرد دولت، اجتماعي کردن فعاليت ها از طريق مشارکت دادن مردم […]

معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان گفت: مسئولان کشور دنبال بهره گيري از ايده هاي نو و اثر گذار براي رفع مشکلات و معضلات اجتماعي اند. 

به گزارش “فردای همدان”، محمدابراهيم الهي تبار در کارگروه تخصصي اموراجتماعي و فرهنگي استان همدان اظهار کرد: مهمترين رويکرد دولت، اجتماعي کردن فعاليت ها از طريق مشارکت دادن مردم در کارها و استفاده از توان و ظرفيت مردمي است چون اين اقدام تنها راه برون رفت از معضلات اجتماعي است

وي بيان کرد: طرح سلامت اجتماعي مورد اقبال مسئولان کشوري از جمله رئيس سازمان تبليغات اسلامي قرار گرفته است که اميد مي رود با همکاري همه جانبه مديران دستگاه هاي اجرايي اين طرح به خوبي به ثمر بنشيند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان گفت: سازمان تبليغات اسلامي به عنوان متولي اجراي طرح سلامت اجتماعي نقش دستگاه ها در اين زمينه را مشخص کند.

الهي تبار افزود: با توجه به مسجد محور شدن فعاليت اجتماعي، مي طلبد شوراي اجتماعي به تقويت و حمايت از برنامه هاي سازمان تبليغات در مناطق مشخص شده اهتمام ورزد.

وي درباره شهيد آيت الله مدني نيز اظهار کرد: اين شهيد والامقام در قبل و بعد از انقلاب در مبارزه با استبداد و جريان هاي معاند و منافقان نقش مهمي داشت.

وي با ذکر اينکه محل سکونت اين شهيد بازسازي و به خوبي احيا شد بيان کرد: برنامه ريزي مناسبي براي حضور مسئولان در خانه اين شخصيت و ياداوري ياد و نام اين شهيد والامقام صورت پذيرد.

معاون استاندار همدان گفت: با توجه به در پيش بودن ماه هاي محرم و صفر بايد از ظرفيت براي مطرح کردن مسائل و آسيب هاي اجتماعي بهره گرفت.

الهي تبار اضافه کرد: بايد با توليد يکسري محتواهاي مناسب و در اختيار روحانيون قرار دادن اين محتواها بتوان اينگونه مسائل را از تريبون مساجد به گوش مردم رساند.

وي تاکيد کرد: البته تنها نبايد به بيان معضلات و مشکلات اجتماعي پرداخت بلکه توفيق هاي و برنامه هاي صورت گرفته نيز بيان شود.

وي گفت: برخي بدعت ها در نقاطي از استان وجود دارد که بايد کار ويژه اي براي رفع آنها صورت گيرد.

طرح سلامت اجتماعي سال 95 با ابتکار عمل و خلاقيت متوليان در اين استان طراحي و اجراي آن از ماه رمضان همان سال آغاز شد.

انتهای پیام/