آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر همدان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان همدان خبر داد. به گزارش”فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل ازکارآفرینان برتراستان  همدان در سالجاری خبرداد و اظهار کرد: توصیفیان هدف از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان اشاعه و ترویج فرهنگ […]

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان همدان خبر داد.

به گزارش”فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره تجلیل ازکارآفرینان برتراستان  همدان در سالجاری خبرداد و اظهار کرد: توصیفیان هدف از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصا جوانان است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان افزود: همچنین ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت كارآفرینان در توسعه اقتصادی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی از دیگر اهداف این جشنواره است.

توصیفیان با اعلام تاریخ ثبت نام در این جشنواره گفت: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه سالجاری آغاز و تا پایان روز سه شنبه مورخ 11 مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکتهایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرمهای مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

توصیفیان یادآور شد: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان  واقع در چهار راه خواجه رشید اول بلوار کاشانی، روبروی علوم پزشکی همدان  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، طبقه اول، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 08132514773 رییس  اداره کار آفرینی آقای جعفری تماس  حاصل فرمایند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان خاطر نشان کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی و تجلیل در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان برتر معرفی خواهند شد.

وی در خصوص اهمیت فعالیت های کارآفرینان عنوان کرد: اهميت و نقش كارآفرينان در جوامع به حدي است كه اقتصاددانان آنان را موتور رشد و توسعه اقتصادي جامعه، جامعه شناسان آنان را مروج فرهنگ رقابت، نوانديشي و پويايي اجتماعي و انديشمندان مديريت آنان را از مهمترين عوامل تحول و نوآوري‌هاي سازماني در عصر حاضر به شمار آورده اند.

انتهای پیام/