نخستین یادواره شهدای منطقه امامزاده محسن(ع) همدان برگزار مي‌شود

رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای منطقه امامزاده محسن(ع) خبر داد و گفت: همزمان با این مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم همدان و یادبود شهید سرافراز محسن حججي برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام سید علی حسینی از برگزاری نخستین یادواره شهدای منطقه امامزاده محسن(ع) خبر داد و […]

رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای منطقه امامزاده محسن(ع) خبر داد و گفت: همزمان با این مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم همدان و یادبود شهید سرافراز محسن حججي برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام سید علی حسینی از برگزاری نخستین یادواره شهدای منطقه امامزاده محسن(ع) خبر داد و اظهار کرد: همزمان با این یادواره، بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان همدان و یادبود شهید سرافراز محسن حججی را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم پنجشنبه 23 شهریورماه ساعت 16 برگزار خواهد شد، گفت: سخنران این مراسم علی‌اکبر رائفی‌پور است که با حضور مداحان حاج محمد رضا طاهری و کربلایی حسین طاهری برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به برگزاری مراسم یادبود شهدا در آستان مقدس امامزاده محسن(ع) همدان اشاره کرد و افزود: این مراسم با همراهی مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده محسن(ع)، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان و سپاه انصارالحسین استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم در تامین امنیت کشور، گفت: گرامیداشت یادو خاطره شهدا کمترین چیزی است که می‌توانیم در حق این شهدای گرانقدر داشته باشیم.

انتهای پیام/