وضعیت اشتغال در همدان نامناسب است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اشتغال در استان بسیار نامناسب بوده وبزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان است که دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند. به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا حاجی‌بابایی در اولین مراسم بزرگداشت بازنشستگان دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان، […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اشتغال در استان بسیار نامناسب بوده وبزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان است که دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند.

به گزارش “فردای همدان”، حمیدرضا حاجی‌بابایی در اولین مراسم بزرگداشت بازنشستگان دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان، اظهار کرد: اعتقاد دارم از نظر تربیت و اجتماع کسانی که بازنشسته می شوند تاثیرگذارترین انسانها درجامعه به ویژه در خانواده هستند .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازنشستگان باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرند، افزود: در برنامه ششم یکی از کارهای اساسی که مصوب شد نظام مناسب سازی حقوق بازنشستگان است.

وی در ادامه با اشاره به کلان شهر بودن همدان وامکانات کم این استان، عنوان کرد: همدان باید بتواند جایگاه ویژه ای در بین استان های کشور داشته باشد.

حاجی‌بابایی گفت: همدان تاریخی ترین شهر دنیاست ومسئولان نگاه ویژه ای به این شهر دارند اما وضعیت اشتغال در استان بسیار نامناسب بوده وبزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان است که دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان توانایی برجسته شدن در هر حوزه‌ای را دارد و بر این اساس باید به همدان به عنوان استان فرامنطقه‌ای نگاه کرد، عنوان کرد: البته نگاه مدیران موفق به همدان  فرامنطقه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در کنار مدیریت، یک تعریف فرامنطقه‌ای از استان همدان نیز داشته باشند، گفت: ایجاد اشتغال در استان همدان نیازمند عبور از این معبر است.

انتهای پیام/