همدان در کشور به شهر ورزشی تبدیل شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ و جغرافیای خاص استان همدان گفت: انتظار می رود موقعیت ورزش استان با حضور تیم های بزرگ و مسابقات ملی و بین المللی ارتقاء یابد و همدان در ورزش به سمت بین المللی شدن پیش برود. به گزارش فردای همدان”، دکتر حمیدرضا […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ و جغرافیای خاص استان همدان گفت: انتظار می رود موقعیت ورزش استان با حضور تیم های بزرگ و مسابقات ملی و بین المللی ارتقاء یابد و همدان در ورزش به سمت بین المللی شدن پیش برود.

به گزارش فردای همدان”، دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین کلنگ‌زنی سالن سرپوشیده تنیس شهید برقعی با بیان اینکه امیدواریم با سرعت شاهد افتتاح پروژه سالن تنیس شهید برقعی به منظور استفاده علاقمندان به این رشته ورزشی باشیم، اظهار کرد: با انجام چنین کارهایی باید به این سمت حرکت کنیم که شهر و استان همدان یک پایگاه آسیایی در حوزه ورزش باشد.

 

وی با تأکید براینکه جایگاه پایگاه آسیایی را داریم و این وضعیت را نیز می‌توانیم ایجاد کنیم، گفت: حرکت شروع شده اگرچه مقداری کند شده است اما باید با سرعت این ظرفیت را ایجاد کنیم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد فعال همچون برادران برقعی حاضر هستند و در رشته های ورزشی دیگر نیز باید این اقدامات را شروع کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

 

دکتر حاجی بابایی با بیان اینکه همه در توسعه استان نقش دارند گفت: هیات های ورزشی نباید تنها از دولت و نمایندگان مجلس توقع داشته باشند که برای آنها کار کنند چرا که باید همه با هم حرکت کنیم.

انتهای پیام/