برگزاری جشن دانش آموختگی دبیرستان شهید محراب آیت الله مدنی(ره)

مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) گفت:جشن دانش آموختگی مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) برگزار می شود. سید رضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه سال تاسیس مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) به 1376 می رسد، اظهار کرد: این مجتمع […]

مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) گفت:جشن دانش آموختگی مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) برگزار می شود.

سید رضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه سال تاسیس مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) به 1376 می رسد، اظهار کرد: این مجتمع دارای 12 کلاس و 320 نفر دانش آموز است که در رشته های تحصیلی ریاضی و تجربی درس می خوانند.

مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) با اشاره به برگزاری همایش جشن دانش آموختگی این موسسه بیان کرد: هدف از برگزاری این جشن دورهمی فارغ التحصیلان این مدرسه کنار یکدیگر است چراکه دانش آموزان بعد از فارغ التحصیلی توانسته اند در جامعه جایگاه و عناوین خوبی را به دست آورند.

وی با بیان اینکه اکثر فارغ التحصیلان دبیرستان آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) در دانشگاه ها و حوزه های علمیه مشغول به کار هستند، گفت: همچنین در کسب و کار نیز موفق عمل کردند و الگوهای موفقی در زمینه های مختلف علمی شدند.

اسدی در ادامه گفت: هر 3 سال یکبار فارغ التحصیلان مجتمع را دور هم جمع می کنیم تا از جایگاه ها و عناوین یکدیگر مطلع شوند و بدانند که از توان بالایی برخورداند و دانش آموزان نیز از آنها الگو بگیرند.

مدیر مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) با اشاره به اینکه اولین همایش سال 89 برگزار شد، عنوان کرد: امروز سومین همایش برگزار می شود و در این جشن، فارغ التحصیلان دوره های قبل حضور می یابند.

وی با بیان اینکه جذابترین خاطره همایش دانش آموختگی جمع شدن دانش آموزان در کسوت استادی در کنار یکدیگر است، خاطرنشان کرد: هم اکنون دانش آموزان سال های گذشته دبیرستان آموزشی فرهنگی شهید محراب آیت الله مدنی(ره) در کسوت استاد دانشگاه، پزشک، مهندس، معمار هستند و با دانشجوهای خود در این همایش شرکت می کنند و این موضوع به جذابیت همایش می افزاید.

انتهای پیام/