برگزاری اولین جشنواره فرهنگی‌ورزشی سازمان‌های مردم نهاد همدان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا20 مرداد برگزار می شود . به گزارش “فردای همدان”، اسدالله ربانی مهر اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی […]

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا20 مرداد برگزار می شود .

به گزارش “فردای همدان”، اسدالله ربانی مهر اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا20 مرداد با حضور سازمان های مردم نهاد، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی، فرمانداری و دیگر دستگاه ها برگزار می شود .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: این جشنواره در رشته های ورزشی چون فوتسال و تیراندازی و برنامه های فرهنگی چون اردوهای سیاحتی، زیارتی و گردشگری و اجرای برنامه های متنوع دیگری برگزار می شود .

وی بیان کرد: در این جشنواره سعی داریم زمینه همکاری و تعامل بیشتر اعضاء تشکل ها را فراهم کنیم تا بتوانند در جامعه برنامه ها و همکاری بیشتری با هم داشته باشند .

ربانی مهر ادامه داد: این جشنواره استانی مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های منطقه ای و کشوری در حوزه سازمان های مردم نهاد است که سعی داریم با مشارکت خوب سازمان های مردم نهاد و با اجرای برنامه های فرهنگی ، شاد و با نشاط در فصل تابستان برگزار شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: همدان با دارا بودن بیش از 300 سازمان مردم نهاد در سطح استان از فعالترین استانهای کشور در حوزه سازمان های مردم نهاد است .