بازگشت بانوی قایقران همدانی به اردوی تیم ملی

گروه ورزش: آرزو حکیمی قایقران همدانی که سابقه حضور در المپیک 2012 لندن را دارد، پس از ماه ها مصدومیت به اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام دعوت شد.   به گزارش “فردای همدان”، آرزو حکیمی ملی‌پوش تیم ‌ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان مهرماه سال گذشته که برای کسب آمادگی برای حضور در […]

گروه ورزش: آرزو حکیمی قایقران همدانی که سابقه حضور در المپیک 2012 لندن را دارد، پس از ماه ها مصدومیت به اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام دعوت شد.

 

به گزارش “فردای همدان”، آرزو حکیمی ملی‌پوش تیم ‌ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان مهرماه سال گذشته که برای کسب آمادگی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به لهستان رفته بود، در این اردو دچار آسیب شد و نتوانست در مسابقات آسیایی به میزبانی کشور اندونزی موفق باشد.

این قایقران در ماه های اخیر نیز تحت درمان قرار داشت و سپس تمرینهای خود را از سر گرفت تا اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شد.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی بزرگسالان با حضور هشت قایقران در بخش کایاک و کانو از 12 تیرماه جاری در دریاچه آزادی برگزار می شود.

این مرحله از اردو تا اول مرداد ماه امسال در دریاچه آزادی در جریان خواهد بود و آرزو حکیمی تنها نماینده قایقرانی همدان در این دوره اردوی آماده سازی است.

همچنین با تصمیم کادر فنی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی نوجوانان، فاطمه کرمی به ششمین مرحله از این اردو دعوت شد.

در این اردو 9 پاروزن از 12 تیرماه جاری دور جدید تمرینات خود را در قالب ششمین مرحله اردوی آمادگی به منظور حضور موفق در رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان آغاز می کنند.

گفتنی است: این مرحله از اردو تا دوم مرداد ماه امسال در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.