کاریابی‌ها نقش مهمی در هدایت کارجویان به اشتغال دارند

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تاسیس، تمدید و انتقال سه کاریابی در جلسه هیات فنی کاریابی ها در استان همدان تصویب شد، گفت: کاریابی‌ها نقش مهمی در هدایت کارجویان به اشتغال دارند. به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان در جلسه هیات فنی کاریابی های استان همدان در خصوص برنامه های مراکز مشاوره […]

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تاسیس، تمدید و انتقال سه کاریابی در جلسه هیات فنی کاریابی ها در استان همدان تصویب شد، گفت: کاریابی‌ها نقش مهمی در هدایت کارجویان به اشتغال دارند.

به گزارش “فردای همدان”، احمد توصیفیان در جلسه هیات فنی کاریابی های استان همدان در خصوص برنامه های مراکز مشاوره و کاریابی های غیردولتی در دفتر مدیرکل اداره تعاون برگزار شد. اظهار داشت: نقش کاریابی ها در هدایت کارجویان به اشتغال مهم است و با توجه به اینکه بسیاری از کارجویان فارغ التحصیل دانشگاهی بدون مهارت هستند کاریابی ها باید با راهنمایی صحیح کارجویان و نیز معرفی آنان برای آموزش های مهارتی شغلی زمینه اشتغال آنان را براساس نیاز بازار کار فراهم آورند.

 

وی همچنین بر گسترده کردن فضای تعاملی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی با واحدهای تولیدی استان و نیز استفاده کاریابی ها از تکنولوژی های جدید مانند سایت های اینترنتی، ظرفیت فضای مجازی درجهت تبلیغات صحیح و حرفه ای برای آشنایی کارجویان با رشته های شغلی مورد نیاز در استان تاکید نمود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه بر ضرورت مشتری مداری، تکریم کارجویان در کاریابیها، ارتقاء کیفیت و سرعت بخشی خدمات و نیز اجرای قوانین و ضوابط قانونی ابلاغی در خصوص مقرری بگیران بیمه بیکاری و نیز اشتغالزایی در کاریابی ها برای مراجعه کنندگان تاکید نمود.

شایان ذکر است که در پایان این جلسه با مجوز انتقال یک کاریابی در شهر ملایر و همچنین با صدور مجوز یک کاریابی و  تمدید مجوز کاریابی دیگر در شهر همدان موافقت شد.

انتهای پیام/