یک سوت اشتباه می‌تواند تیم صعود کننده را تغییر دهد

هافبک تیم شهرداری همدان گفت: امیدواریم شاهد کمترین اشتباهات داوری در این دو هفته پایانی از مسابقات لیگ دو باشیم چون یک سوت اشتباه می تواند باعث عدم صعود یک تیم شود. به گزارش “فردای همدان”، رسول رضایی هافبک با اخلاق  و پر تلاش شهرداری همدان در مورد دیدار هفته گذشته مقابل اروند خرمشهر اظهار […]

هافبک تیم شهرداری همدان گفت: امیدواریم شاهد کمترین اشتباهات داوری در این دو هفته پایانی از مسابقات لیگ دو باشیم چون یک سوت اشتباه می تواند باعث عدم صعود یک تیم شود.

به گزارش “فردای همدان”، رسول رضایی هافبک با اخلاق  و پر تلاش شهرداری همدان در مورد دیدار هفته گذشته مقابل اروند خرمشهر اظهار کرد: بازی حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم با لطف خداوند و تلاش و غیرت بازیکنان و کادر فنی توانستیم در یک بازی زیبا و تماشاگر پسند به پیروزی برسیم و شرمنده هواداران نشویم.

وی در ادامه افزود: می توانستیم با اختلاف گل های بیشتری تیم اروند را شکست دهیم اما عملکرد خوب دروازه بان این تیم رسول باجلوند مانع از این کار شد، خدا را شکر می کنم که با گلزنی در این بازی توانستم به تیم کمک کنم.

رضایی در مورد کاپیتان تیم اروند خرمشهر حامد سرلک که به علت عارضه قلبی در این دیدار غایب بود گفت: نبود این بازیکن در بازی احساس می شد، آرزوی سلامتی برای حامد سرلک بازیکن خوب و با اخلاق تیم اروند خرمشهر  دارم و  امیدوارم  به زودی سلامتی خود را به دست آورد و به مستطیل سبز بازگردد.

هافبک تیم شهرداری همدان با بیان اینکه اتحاد و همدلی عامل موفقیت شهرداری همدان تا به اینجای فصل بوده است افزود: تیم یکدست ، جوان و با انگیزه با کادر فنی با تجربه و مدیریت قوی باشگاه از شهرداری به یک تیم منسجم  و با برنامه‌ ساخته است که در مسیر موفقیت گام بر میدارد.

وی در ادامه گفت: شرایط  خیلی حساس است و ما در یک قدمی صعود هستیم، جای هیچ اشتباهی نیست، سطح تیم ها به هم نزدیک است و جدول رده بندی مسابقات نشانگر این امر است.

رضایی با بیان اینکه تیم شهرداری همدان در بهترین شرایط روحی قرار دارد، خاطرنشان کرد: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده ایم و با توجه به اینکه دو بازی خارج از خانه را پیش رو داریم تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا با کسب بهترین نتایج به لطف خداوند یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک باشیم.

هافبک تیم شهرداری همدان در پایان گفت: امیدواریم شاهد کمترین اشتباهات داوری در این دو هفته پایانی از مسابقات لیگ دو باشیم چون یک سوت اشتباه می تواند باعث عدم صعود یک تیم شود.

رسول رضایی هافبک شهرداری همدان در پایان گفت :تشکر ویژه دارم از پدر و مادرم که فوتبالم را مدیون آنها هستم و دعای خیرشان همواره بدرقه راه من بوده است

گفتنی است رسول رضایی هافبک شهرداری همدان با زدن تک گل تیمش از روی یک ضربه ایستگاهی برابر کارون اروند خرمشهر ، تعداد گل های زده خود را در این فصل به عدد 6 رساند