خدمت‌رسانی مطلوب به کارگران وظیفه تمام نهادها است

گروه جامعه: مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان به مناسبت فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) واعیاد مبارک شعبانیه با حضور مدیر کل و روسای ستادی و اجرایی و کارکنان این اداره کل به همراه خانواده های ایشان در سالن سینما قدس همدان  برگزار شد. به گزارش “فردای […]

گروه جامعه: مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان به مناسبت فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) واعیاد مبارک شعبانیه با حضور مدیر کل و روسای ستادی و اجرایی و کارکنان این اداره کل به همراه خانواده های ایشان در سالن سینما قدس همدان  برگزار شد.
به گزارش “فردای همدان”، همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) پرچم دار عشق، مراسمی به منظور تجلیل از جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در سینما قدس همدان برگزار شد.

احمد توصیفیان نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبانیه و با بیان اینکه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بر گردن همه مردم ایران حق دارند گفت: وظیفه خدمات رسانی مطلوب به این قشر وظیفه و تکلیف شرعی تمام نهادهای دولتی و کارکنان ادارات است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه این مراسم با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مانند بزرگداشت روز جانباز می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بسیار مفید باشد عنوان داشت: جانبازان نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی بوده و ایران اسلامی امنیت و آرامش امروز خود را مدیون از خود گذشتگی و فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.
وی در ادامه حفظ ارزشهای دفاع مقدس را از جمله وظایف خطیر ایثارگران و جانبازان برشمرد و گفت: ما باید با پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای تأثیرگذار مقام معظم رهبری، انقلاب را از گزند دشمنان حفظ نماییم.
توصیفیان گفت: این حس شیرین آرامش که در زندگی و کار ما جاری است مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز میهن اسلامی است.
این مقام مسئول افزود: وظیفه اخلاقی همه ما این است که قدردان جانبازان سرافراز بوده و به یاد داشته باشیم که امنیت کنونی کشور مرهون از جان گذشتگی های شما و شهدای والا مقام دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، معرفی الگوهای مناسب و کامل به جامعه کارگری، تقویت احساس مسئولیت اجتماعی، انضباط و وجدان‌کاری در جامعه کارگری از اهداف اینگونه مراسم ها و برنامه ها است.
وی برگزاری اینگونه مراسم ها را نشانه اهتمام به ادامه راه شهداء و تجلیل و تکریم از مقام والای شهید و شهادت دانست و افزود : برکت خون شهدا ، موجب بصیرت و هوشیاری مردم و در نهایت توسعه فرهنگی می شود .
شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر وهدیه به رسم یادبود از جانبازان سرافراز اداره کل تقدیر شد.