سقف آرزوهایم لیگ دو نیست

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه سقف آرزوهایم لیگ دو نیست، می گوید: مربی جاه طلبی هستم و به آینده امیدوارم. به گزارش “فردای همدان”، تیم فوتبال شهرداری همدان که در لیگ دو حضور دارد، فصل گذشته با هدایت هادی گل محمدی موفق شد از لیگ سه به لیگ دو صعود کند و در […]

سرمربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه سقف آرزوهایم لیگ دو نیست، می گوید: مربی جاه طلبی هستم و به آینده امیدوارم.

به گزارش “فردای همدان”، تیم فوتبال شهرداری همدان که در لیگ دو حضور دارد، فصل گذشته با هدایت هادی گل محمدی موفق شد از لیگ سه به لیگ دو صعود کند و در این فصل نیز، نتایج خیلی خوبی گرفته است.
هادی گل محمدی در خصوص شرایط تیمش اظهار می کند: شاید من تنها مربی استان باشم که در تمامی رده های پایه و بزرگسالان کار کرده ام و در این پروسه زمانی که 15-16 سال طول کشید، توانستم بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنم.

سرمربی تیم شهرداری همدان می افزاید: فصل گذشته که استارت کارمان را در لیگ سه زدیم، روز اول کسی پیش بینی نمی کرد ما سه هفته قبل از پایان مسابقات صعودمان را مسجل و با اقتدا صعود کنیم.

گل محمدی درخصوص شکست روز اول لیگ دو مقابل تیم پاس و اولین ناکامی اش در لیگ دو عنوان می کند: در دوران مربی گری اتفاقات خیلی مثبتی رقم خورد و این باخت سبب شد تا ما پلی بسازیم برای پیروزی های آینده مان. در روزهای اول هم خیلی ها به عملکردم بدبین بودند اما همان باخت سبب شد تا ما در ادامه راه، به موفقیت برسیم.

وی درخصوص اهدافش در فوتبال کشور عنوان می کند: من همیشه به یک چیزی اعتقاد دارم چراکه خداوند یک توانایی به انسان داده و آن این است که اگر هرکسی بخواهد می تواند هر غیرممکنی را ممکن کند و من روز اول مربی گری ام این را گفتم که آنقدر تلاش می کنم و به کارم ادامه می دهم که به هدفم و آنچه دوست دارم برسم؛ لطف خدا شامل حالم شده و مطمئن هستم این اتفاق رقم خواهد خورد. الان سطح آرزوهای ما لیگ دو نیست و مطمئن هستم سطح بالاتری را تجربه خواهم کرد.

گل محمدی در خصوص تیمش و ادامه راهش می گوید:  سالی که هدایت تیم شهرداری همدان را برعهده گرفتم، گفتم سال اول، سال تثبیت جایگاهمان است در لیگ دو، سال دوم می خواهیم  به لیگ یک صعود کنیم. در گروهی قرار گرفتیم که تیم های قدرتمند و باسابقه ای بودند مثل شاهین بوشهر، پاس همدان، شهرداری تبریز در بازی ابتدایی باختیم ولی در ادامه سه هفته جلو تر صعود کردیم به آینده امیدوارم هستم ما هیچ گاه با یک باخت سردیمان نشد و با یک برد گرمیمان نمیشود ما 9 نفر بازیکن بومی را در ترکیب اصلی تیم در اکثر مسابقات قرار دادیم و در سمنان به 3 جوان توانمند و جویای نام همدانی میدان دادیم و در این مرحله نیز باخت ها و بردارهایی داریم ولی همچنان مدعی اصلی صعود هستیم.

مصاحبه : وحید جلالپور