بازدید سرزده مدیرکل ورزش و جوانان از باشگاه های خصوصی و دولتی استان

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان به صورت سرزده از باشگاه های خصوصی و دولتی تحت پوشش این اداره بازدید کرد. به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی، الفتیان رئیس امور باشگاه های استان، حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و رشیدی مسئول […]

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان به صورت سرزده از باشگاه های خصوصی و دولتی تحت پوشش این اداره بازدید کرد.

به گزارش “فردای همدان”، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی، الفتیان رئیس امور باشگاه های استان، حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل و رشیدی مسئول بازرسی و دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان در بازدید از باشگاه های بدنسازی اطلس، مهیار، دلیران و اماکن دولتی تحت پوشش آن اداره همچون سالن هیات رزمی، زمین چمن هاکی و سالن اسکیت بازدید کردند.
در این بازدید مواردی مانند نرخ تعرفه باشگاه ها، بیمه ورزشی، مجوز فعالیت باشگاه ها و بهداشت و نظافت باشگاه ها و استفاده از مربیان کارت دار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مدیران باشگاه ها در خصوص اخذ یا تمدید مجوز و دریافت کارت بیمه ورزشی برای هنرجویان توجه ویژه داشته باشند واین موارد را پیگیری نمایند.
مدیر کل ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از سالن هیات رزمی خواستار تلاش بیشتر در حفظ و نگهداری مکان های ورزشی دولتی شد و افزود: عمل به قوانین و مقررات در مکان‌های ورزشی همدان از موارد مهم بوده و همواره نیز مورد توجه مسئولان ورزش این استان است.
منعم بیان کرد: هر چند که سیاست مهم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان همدان حمایت همه جانبه از حوزه ورزش این استان است اما باید ورزشکاران و مدیران باشگاه‌های ورزشی خصوصی استان نیز برای اجرای نظم و رعایت قوانین و مقررات همت کنند.

انتهای پیام/