ملاک‌ها در انتخابات برگرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: معیارها و ملاک‌ها در انتخابات باید برگرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری باشد و تمام افراد و اشخاص تأیید صلاحیت‌شده شورای نگهبان صالح هستند.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی – سیاسی در جمع اصحاب رسانه […]

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: معیارها و ملاک‌ها در انتخابات باید برگرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری باشد و تمام افراد و اشخاص تأیید صلاحیت‌شده شورای نگهبان صالح هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی – سیاسی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه مسئولان باید از مواضع و سپاه و بسیج، اطلاعات کامل و جامع داشته باشند، عنوان کرد: مقابله با تهدید سخت، نیمه‌سخت و نرم، تحقق بسیج ده‌ میلیونی، عمق‌بخشی خارجی توسط نیروی قدس سپاه و مطابق قانون 150 و 151 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب از وظایف سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و در بند 16 این سیاست‌ها آمده که نیروهای مسلح، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی از ورود له یا علیه جریانات سیاسی ممنوع شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی اگر سیاست‌های کلی را رعایت نکند نقض قانون است و طبق قانون باید با فرد آن برخورد شود، ابراز کرد: در همین راستا ستاد پیگیری تخلفات و جرایم انتخابات تشکیل شده و در آن جرایم مورد بحث، بررسی و در صورت احراز تخلف، با فرد خاطی برخورد می‌شود.

سازمان‌ها به مردم اجازه انتخاب بدهند

ابوحمزه با تأکید بر اینکه سازمان‌ها باید اجازه بدهند مردم خودشان انتخاب و سرنوشت خود را تعیین کنند، اظهار کرد: مردم ما متدین، انقلابی، فداکار، فهیم و شجاع هستند، هر تصمیمی که مردم در روز 29 اردیبهشت بگیرند قابل احترام و فرد منتخب رئیس جمهور همه مردم است و شوراهای نیز موظف به انجام وظایف هستند.

وی با عنوان اینکه رقابت‌ها بعد از انتخابات باید تبدیل به رفاقت شود، خاطر نشان کرد: انتخابات یک آزمون است و مردم با توکل به خدا، هدایت‌های رهبری و تأسی از اندیشه‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

تمام افراد تأیید صلاحیت‌شده شورای نگهبان، صالح هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: معیارها و ملاک‌ها در انتخابات باید برگرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری باشد، تمام افراد و اشخاص تأیید صلاحیت‌شده شورای نگهبان صالح هستند یعنی شرایط کاندیدا شدن دوره دوازدهم ریاست جمهوری را دارند که از بین آنها باید اصلح را انتخاب کرد.

ابوحمزه افزود: با احترام به هر 6 کاندیدا انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن نکات مهمی است مردم باید بررسی کنند شاخصه‌های انقلابی بودن در کدام کاندیدا پررنگ‌تر است و متدین و ولایتمدار بودن در عمل و نه در گفتار، داشتن روحیه استکبارستیزی از معیارهای و مورد نیاز یک فرد اصلح است.

وی ادامه داد: ساده‌زیستی و دوری از اشرافی‌گری، شجاعت، دین باوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی باید از ویژگی‌های فرد منتخب باشد، مردم باید افرادی که اولویت آنها اقتصاد باشد را انتخاب کنند و توان مدیریت، هدایت و قرار گرفتن زیر بار سنگین ریاست جمهوری را داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اینکه افرادی که قصد دارند در انتخابات سال جاری مسئله فتنه 88 را زنده کنند و ادعای تقلب در انتخابات آن سال دارند توجه داشته باشند با این حرف‌های پوچ، بی ارزش آب به آسیباب دشمن نریزند، بیان کرد: انتخابات در همه دوره‌ها با صحت، سلامت و امنیت برگزار شده و زمینه اقتدار، وحدت، عزت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

ابوحمزه اظهار کرد: یکی از وظایف سپاه تدوین فرمایشات مقام معظم رهبری است و در طی این پنج سالی که در خدمت مردم استان بودیم جلسات و کارگاه‌های زیادی با اقشار مختلف مردم در مورد بصیرت افزایی و تدوین فرمایشات رهبریی و شبه زدایی از آنها برگزار کردیم.

وی ادامه داد: گاهی مسئولین بیان می‌کنند که چه ضرورتی وجود دارد که سپاه این نوع جلسات را برگزار کنند سئوال من این است که چرا بعضی‌ها فکر می‌کنند که فرمانده سپاه نباید سخنرانی کند و یا حتی با خبرنگاران جلسه داشته باشد؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز کرد: من به عنوان یک پاسدار انقلابی و فرمانده ارشد سپاه و بسیج و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مسئولیت دارم تا زمانی که در استان هستم نسبت به آگاه‌سازی، تبیین مواضع مقام معظم رهبری و رفع شبهات تلاش کنم و انتقاد سازنده را نیز پذیرا هستیم.

ابوحمزه اذعان کرد: امسال نهمین سال است که رهبری شعار سال را به مسائل اقتصادی اختصاص داده‌اند و علت پرداختن به این موضوع این است اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه حل شود، الگویی به ملت‌های مستضعف ارائه دهیم و روند صادرات به نقطه مطلوب رسیده، جلوی واردات غیرضروری گرفته شده، تولید علم و جریان شتاب علمی در منطقه و جهان حفظ شده و به خوداتکایی در اقتصاد برسیم باید اقتصاد به عنوان اولویت قرار گیرد.

تمام مسئولان نظام نوکر مردم هستند

وی ابراز کرد: تمام مسئولان در هر سطح و جایگاهی این جایگاه را از طرف مردم دریافت کرده‌اند و مقام معظم رهبری سه و یا چهار فرموده‌اند تمام مسئولان نظام در بخش‌های مختلف نوکر مردم هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه به شکل گسترده در بحث کارهای فرهنگی فعالیت داریم، تأکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از فعالیت‌های فرهنگی است، سال گذشته و ابتدای سال جاری 32 هزار نفر اعزام از همدان داشتیم که اکثریت جوان و نوجوان بودند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه فضای مجازی جنبه‌های مثبت و منفی دارد، اظهار کرد: مردم فکر می‌کنند فضای مجازی و حقیقی فرقی دارد در صورتی که هر آنچه با اسلام و کرامت انسان در هر دو فضا مغایرت دارد، حرام و موجب افزایش خشونت، تهییج شهوت و ایجاد ترس و استرس می شود.

وی در پایان اظهار کرد: تمام ظرفیت سپاه و بسیج استان همدان در برگزاری انتخابات، حضور حداکثری، بیان معیارها، ایجاد امنیت، کمک به نیروی انتظامی، حفاظت از صندوق‌ها و تبببین بیانات رهبری پای کار آمده است و 500 هزار نیرو از بسیج و سپاه در همدان داریم که در همه این اقشار بصیرت‌افزایی را برای انتخاب افراد داریم.