دیدار جامعه قرآنی استان همدان با مقام معظم رهبری

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از دیدار 17 نفر از فعالان قرآنی استان با مقام معظم رهبری خبر داد. به گزارش “فردای همدان” حجت‌الاسلام رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از […]

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از دیدار 17 نفر از فعالان قرآنی استان با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش “فردای همدان” حجت‌الاسلام رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۳۱ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این دوره از مسابقات در تهران هفتم اردیبهشت برگزار می شود، افزود: همه ساله با اتمام این مسابقات در کشور، جمعی از منتخبین جامعه قرآنی هر استان به دیدار مقام معظم رهبری نائل می گردند .

حجت الاسلام رضوی با بیان این که این مسابقات یکی از معتبرترین رقابت‌های قرآنی در جهان اسلام شناخته می‌شود، بیان کرد: همه ساله شرکت‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف جهان در رشته‌هایی همچون «قرائت»، «حفظ» و «تفسیر» قرآن کریم در روزهای برگزاری آن با هم رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اعزام این افراد  برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فعالان قرآنی  استان همراه با فعالان قرآنی سراسر کشور و متسابقین سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار می‌نمایند و این دیدار در محل حسینیه امام خمینی(ره) تهران صورت خواهد پذیرفت .

انتهای پیام/