مدیرکل آموزش و پرورش همدان زیر بار سفارشات دستوری نرود

استاندار همدان با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان زیر بار سفارشات دستوری نرود، گفت: همچنین تهران نیز به خزائی خرده فرمایشات نداشته باشد و اجازه دهد وی کار خود را انجام دهد.   به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمد ناصر نیک بخت در جلسه معارفه و تکریم مدیران کل آموزش و پرورش […]

استاندار همدان با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان زیر بار سفارشات دستوری نرود، گفت: همچنین تهران نیز به خزائی خرده فرمایشات نداشته باشد و اجازه دهد وی کار خود را انجام دهد.

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، محمد ناصر نیک بخت در جلسه معارفه و تکریم مدیران کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: دلیل رفتن فولادوند این بود که همه مسئولین مرا تنها گذاشتند و نتوانستم به تنهایی مانع رفتن وی شوم و از همه مهمتر خودش اصرار بر جابه جایی داشت.

استاندار همدان خطاب به مدیرکل سابق آموزش و پرورش همدان، افزود: بدان با رفتنت و این جا به جایی به ما و آموزش و پرورش بی لطفی کردی و به شرایط نیاز و دوستی و احتیاج ما پاسخ نداده و ما را تنها گذاشتی.

وی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست که خداوند برای تربیت و آموزش انسانها فرستاده شغلی بالاتر از آن نیست، بیان کرد: آموزش و پرورش در کشور ما چه به لحاظ ماموریت و مسئولیت و چه به لحاظ جمعیت مهمترین سازمان و تشکیلات کشوری به شمار می آید.

نیک بخت با بیان اینکه یک میلیون نفر جمعیت فرهنگی و 13 میلیون جمعیت دانش آموز وجود دارد، اضافه کرد: رسالت آنها در حال و آینده و مدیریت نسل ها  به عهده آموزش و پرورش است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امیدواریم وضعیت بودجه و توانایی کشور به آنچه که شایسته است برسد و دولت در حد شایسته به سازمان آموزش و پرورش پاسخگو باشد، ابراز کرد: آموزش و پرورش مهمترین سازمان هر استانی است و حدود 40 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در سطح استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان زیر بار سفارشات دستوری نرود، گفت: همچنین تهران نیز به خزائی خرده فرمایشات نداشته باشد و اجازه دهند وی کار خود را انجام دهد.

نیک بخت اظهار داشت: استان همدان شایسته ترین استان کشور از لحاظ فرهنگی است که امید توسعه آن را داریم.