هرگز تکدی گری مسئولیت نکردم

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه هرگز تکدی گری مسئولیت نکردم، گفت: همچنین برای ماندن در این مسئولیت تکدی گری نخواهم کرد     به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مصطفی خزائی ضمن قدردانی از تلاش های فولادوند، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه هرگز تکدی گری مسئولیت نکردم، گفت: همچنین برای ماندن در این مسئولیت تکدی گری نخواهم کرد

 

 

به گزارش خبرنگار “فردای همدان”، مصطفی خزائی ضمن قدردانی از تلاش های فولادوند، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تحولات نرم افزاری عیان نیست ولی تحولات سخت افزاری بیشتر به چشم می آید، اظهار داشت: امیدوارم در این مسیر به همراهی و هدایت بزرگام استان همدان راه دشوار اما شدنی را طی کنم.

خزائی با اشاره به اینکه برای ماندن در این مسئولیت تکدی گری نخواهم کرد، ادامه داد: اگر بتوانم مسئولیتم را به عنوان یک معلم در پیشبرد واعتدال آموزش و پرورش انجام دهم در خدمت دوستان خواهم ماند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانم از همه وضعیت ها و فرصت های برون سازمانی و درون سازمانی در جهت پیشرفت تعلیم و تربیت بهره بگیرم در این مسیر خواهم ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مرز تعامل و تداخل جداست، بیان کرد: جایی که بتوانم باهمه تعامل خواهم کرد، در غیر اینصورت حاضر نیستم مسئولیتی را بپذیرم که اختیار آن با من نیست.

خزائی عنوان کرد: اگر شرایط مهیا بود خدمت و بزرگی و کرامت همکارانم را حفظ میکنم و اگر مهیا نبود اختیارم را کنار می گذارم و افتخار میکنم که در خدمت فرهنگیان هستم.

وی با بیان اینکه با صبر و بردباری می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد، ابراز کرد:  تاخیر و تعجیل در تصمیم گیری هر دو آسیب زا هستند و کشتی نجات مردم تدبیر وعقلانیت است که این دو با مشورت با دیگران محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: موظفم با فرهیختگان در آموزش و پرورش مشورت و از آنها بهره بگیرم و اگر گره ای وجود دارد با تدبیر همه همراهان و همکارانم آن را باز کنم.