ورود تمامي جريانات سياسي کشور به انتخابات يک حسن است

ویژه انتخابات: رئيس ستاد انتخابات استان ورود تمامي جريانات سياسي کشور به انتخابات را يک حسن دانست که نويدبخش انتخاباتي با مشارکتي بالا است. محمد ابراهيم الهي تبار، صبح روز يکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: رصد فضاي انتخابات از حضور تمامي جريانات سياسي فعال کشور در انتخابات حکايت دارد که بيانگر […]

ویژه انتخابات: رئيس ستاد انتخابات استان ورود تمامي جريانات سياسي کشور به انتخابات را يک حسن دانست که نويدبخش انتخاباتي با مشارکتي بالا است.

محمد ابراهيم الهي تبار، صبح روز يکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: رصد فضاي انتخابات از حضور تمامي جريانات سياسي فعال کشور در انتخابات حکايت دارد که بيانگر احساس امنيت براي فعاليت سياسي از سوي اين عرصه است.

وي افزود: اين فضا را بايد قدر دانست و براي استمرار آن با استفاده از ظرفيتهاي قانوني و تامين امنيت تجمعات و سخنراني ها در چارچوب قانون تلاش کرد.

رئيس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: بخشي از وظيفه مراقبت از فضاي ايجاد شده بر عهده فعالان سياسي است تا با دوري از تخريب و تاکيد بر رقابتي سالم از اين فضا محافظت کنند.

الهي تبار بيان داشت: قانون درباره تخلفات انتخاباتي از جمله تخريب رقبا پيش بيني هاي لازم را داشته و انتظار مي رود اين قانون اجرا و کاربردي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد: بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات رياست جمهوري و شوراها بر اساس قانون کاملا محرمانه است و کسي حق ورود به اين موضوع را ، غير از هياتهاي اجرايي ندارد.

رئيس ستاد انتخابات استان ادامه داد: ما بايد در انتخابات، کرامت و حقوق شهروندي داوطلبان را حفاظت کنيم و امانتدار راي مردم باشيم.

الهي تبار گفت: قانون مبناي حرکت ما و فصل الخطاب در تمام موارد است و انتخابات عاملي براي افزايش سرمايه اجتماعي و تضمين اقتدار کشور خواهد بود.

در اين جلسه روساي کميته هاي ستاد انتخابات استان به ارائه گزارش پرداختند و تصميماتي اتخاذ شد.

انتهای پیام/