اعزام نخستین کاروان‌ راهیان نور ورزشکاران استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کاروان راهیان نور بسیج ورزشکاران استان جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مهدی بابایی فر، مسئول بسیج ورزشکاران همدان اظهار کرد: نخستین کاروان راهیان نور با 150 ورزشکار بسیجی به همت اداره کل ورزش و جوانان و […]

کاروان راهیان نور بسیج ورزشکاران استان جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مهدی بابایی فر، مسئول بسیج ورزشکاران همدان اظهار کرد: نخستین کاروان راهیان نور با 150 ورزشکار بسیجی به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان صبح امروز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

مسئول بسیج ورزشکاران همدان گفت: هدف از این برنامه فرهنگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و انتقال به نسل جوان است و آشنایی آنها با ارزشهای هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی است.

بابایی فر افزود: در این سفر چهار روزه صبح امروز با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه برای شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، ورزشکاران از مناطق عملیاتی والفجر8، کربلای 4، شلمچه، طلاییه، هویزه، دهلاویه(یادمن شهید چمران)،مسجد خرمشهر و فتح المبین بازدید می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد در این سفر جای سردار شهید علیرضا شمسی پور در بین ماخالی و یاد او در دلهای قرار دارد و پیش بینی شده است تا پایان سال دو کاروان راهیان نور دیگر به مناطق غرب و جنوب کشور اعزام گردد.