ویزیت روزانه 500 زائر در پایگاه سلامت امامزاده عبدالله(ع)

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد: درطرح آرامش بهاری ایام نوروز سال 1396 غرفه سلامت در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شده که روزانه 500 نفر را به طور رایگان ویزیت می کند. به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان” حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: در طرح […]

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد: درطرح آرامش بهاری ایام نوروز سال 1396 غرفه سلامت در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شده که روزانه 500 نفر را به طور رایگان ویزیت می کند.
به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان” حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: در طرح آرامش بهاری خیمه های معرفت از لحظه تحویل سال در امامزادگان شاخص همدان برپا شده است و تا روز 14 فروردین ادامه دارد، همچنین مراسم استقبال از زائران و مسافران در کنار طرح آرامش بهاری در سطح امام زادگان همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در بحث آرامش بهاری هشت غرفه در امام زاده عبدالله(ع) همدان برپا شده است، عنوان کرد: امسال نیز در طرح آرامش بهاری ایام نوروزی غرفه سلامت در امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شد که روزانه 500 نفر را به طور رایگان ویزیت می کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه غرفه سلامت در ایام تعیین شده در محل برپایی خمیه های معرفت خدمات خود را ارائه می دهند، عنوان کرد: در این پایگاه امور سرپایی، فوریت های پزشکی و ویزیت رایگان مسافران و زائران امامزاده عبدالله(ع) انجام می شود و در صورت نیاز جهت طی نمودن مراحل درمان به درمانگاه موقوفه بهاء الملک شهر همدان معرفی می گردند .

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه همچنین در امامزاده عبد الله(ع) و امامزاده فرزندعلی(ع) و شاهزاده حسین(ع) همدان ، غرفه مشاوره خانواده فعال است، ابراز داشت: مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم در راستای مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی در امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده فرزندعلی(ع) و شاهزاده حسین(ع) و امام زاده محسن(ع) همدان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری غرفه ای نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید نیز با هدف ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان ایجاد شده است که از این غرفه استقبال خوبی به عمل آمده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه روزانه 700 کودک و نوجوان در غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید شرکت می کنند، بیان کرد: در این غرفه کودکان پس از کشیدن نقاشی درخصوص موضوعات دینی و قرآنی و قرائت قرآن جایزه دریافت می کنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری به دنبال تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی براساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری می باشیم ، عنوان کرد: کتابچه های معرفی طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه شهرستان همدان توزیع گریده است.