برگزاری مسابقه فرهنگی در خیمه معرفت امام زاده عبدالله(ع) همدان در طول ایام نوروز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مسابقه فرهنگی روزانه در محل خیمه معرفت بقعه متبرکه امام زاه عبدالله(ع) همدان در طول ایام نوروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت روزانه در بقعه […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مسابقه فرهنگی روزانه در محل خیمه معرفت بقعه متبرکه امام زاه عبدالله(ع) همدان در طول ایام نوروز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت روزانه در بقعه متبرکه امام زاده عبدالله(ع) همدان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در قالب طرح “آرامش بهاری” در محل خیمه معرفت امام زاده عبدالله(ع) برگزار می شود.
وی با اشاره به اهدای جایزه به نفر برگزیده این مسابقه به صورت روزانه گفت: روزانه به یک نفر از برگزیدگان این مسابقه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه در محل خیمه معرفت امامزاده عبداله اهدا خواهد گردید.
رئیس اوقاف شهرستان همدان در مورد زمان شرکت در این مسابقه افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا پایان روز 13 اسفند ماه ازساعت 11 صبح لغایت اذان مغرب هر روز به محل خیمه معرفت آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهر همدان مراجعه نمایند .