برپایی ایستگاه سلامت در خیمه معرفت امامزاده عبدالله(ع)

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت:ایستگاه سلامت برای امور سرپایی و ویزیت رایگان مسافران و زائران در محل خیمه های معرفت امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا می شود. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان عنوان داشت: ایستگاه سلامت برای امور سرپایی و ویزیت رایگان مسافران […]

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت:ایستگاه سلامت برای امور سرپایی و ویزیت رایگان مسافران و زائران در محل خیمه های معرفت امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”حجت الاسلام سید علی حسینی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان عنوان داشت: ایستگاه سلامت برای امور سرپایی و ویزیت رایگان مسافران و زائران در محل خیمه های معرفت امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان برپا گردیده است .
وی اظهار داشت: خمیه های معرفت از 28 اسفند ماه در امامزادگان شاخص سطح شهرستان همدان برپا گردیده است.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان ایستگاه سلامت برپا گردیده است ، بیان کرد: از اول فروردین تا 13 فروردین سال 1396 ایستگاه سلامت در محل امامزاده عبدالله(ع) با حضور پزشک متخصص مستقر می شود.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص سطح شهرستان مانند امام زاده عبدالله، امامزاده محسن، امامزاده یحیی، امامزاده خضر و شاهزاده حسین همدان برگزار گردیده است ، عنوان کرد: طرح آرامش بهاری از لحظه تحویل سال نو تا روز 13 فروردین در امامزادگان شاخص همدان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پایگاه سلامت در ایام تعیین شده در محل برپایی خمیه های معرفت آماده ارائه خدمات می شوند، عنوان کرد: در این پایگاه امور سرپایی و ویزیت رایگان مسافران و زائران امامزاده عبدالله انجام می شود.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه در ایام نوروز آب جوش رایگان به مسافران و زائران در سطح امام زادگان داده می شود، عنوان کرد: همچنین در امامزادگان شاخص همدان ایستگاه نقاشی و قرآن بخوانید و جایزه بگیرید برپا می شود و در بین شرکت کنندگان بروشورهای دفتر چه آرامش بهاری توزیع می شود.