خانه جوانان شهرهای همدان فامنین بهار و ملایر راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خانه جوانان شهرهای همدان ، فامنین ، بهار و ملایر با حضور معاون ساماندهی امور جوانان ، مدیر کل مشارکت های اجتماعی و مدیر کل طرحهای ملی وزارت ورزش و جوانان و استاندار همدان 19 اسفند افتتاح می شود. به گزارش “فردای […]

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خانه جوانان شهرهای همدان ، فامنین ، بهار و ملایر با حضور معاون ساماندهی امور جوانان ، مدیر کل مشارکت های اجتماعی و مدیر کل طرحهای ملی وزارت ورزش و جوانان و استاندار همدان 19 اسفند افتتاح می شود.

به گزارش “فردای همدان”، اسداله ربانی مهر گفت : راه اندازی خانه جوانان در استانها از برنامه های وزیر ورزش و جوانان است و سعی شده است با برنامه ریزی خوب برای خانه جوانان زمینه فعالیت جوانان در بحث غنی سازی اوقات فراغت تسهیل شود و آنها بهتر بتوانند فعالیت کنند.

وی گفت : خانه جوانان می تواند محلی برای تمرکز فعالیت جوانان در حوزه آسیب های اجتماعی ، اردوی گردشگری و هویتی ، برنامه های ورزشی و کارگاههای آموزشی باشد .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در خانه جوانان همدان ، کافه کتاب ، دبیرخانه مجمع عمومی سمن ها ، اتاق مخصوص کارگاههای آموزشی ، دبیرخانه اوقات فراغت ، مشاوره خانواده و طرح همسان گزینی پیش بینی شده است .

ربانی مهر گفت : در ماه گذشته در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان سمن سرای جوانان با حضور معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد و دبیرخانه تخصصی سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی ، خیریه ، علمی و پژوهشی و گردشگری و محیط زیست در سمن سرا مستقر شدند .

ربانی مهر اضافه کرد : همدان تنها استانی است که در سال 95 علاوه بر سمن سرا با مساعدت و همکاری مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان توانست خانه جوانان نیز راه اندازی کند .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : خانه جوانان 19 اسفند افتتاح می شود و علاوه بر آن جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار برگزار می شود .

انتهای پیام/