شوریجات و ترشیجات شهر مهاجران برندسازی شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهر مهاجران در زمینه شوریجات و ترشیجات خوشه سازی و برندسازی محصولات تولیدی میتواند قدم مثبتی باشد. به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان بهار که در سالن شهرداری شهر مهاجران بهار برگزار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهر مهاجران در زمینه شوریجات و ترشیجات خوشه سازی و برندسازی محصولات تولیدی میتواند قدم مثبتی باشد.

به گزارش “فردای همدان”، دکتر احمد توصیفیان در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان بهار که در سالن شهرداری شهر مهاجران بهار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها وپتانسیل های  بالقوه شهرستان بهار خصوصا شهر مهاجران بستر و زمینه‌های لازم در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی فراهم است.

وی افزود: با تزریق نقدینگی به واحدهای کوچک و مشاغل خانگی در شهرستان و توجه به تولیدات، مخصوصا کشاورزی، بیکاری کاهش و تورم نیز مهار می شود.                                                                                                        مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهر مهاجران در زمینه شوریجات و ترشیجات خوشه سازی وبرندسازی محصولات تولیدی میتواند قدم مثبتی باشد.

توصیفیان بیان کرد: با تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان و تامین مایحتاج کشاورزان صیفی کار می توان در بهبود وضعیت تامین مواد اولیه کشاورزان صیفی کار و خرید محصولات تولیدی شوریجات و خوشه سازی مشکلات کشاورزان را تا حدودی بهبود بخشید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات مشاغل خانگی از طریق بانک رفاه و صندوق کارآفرینی و امید در قالب شرکتهای پشتیبان می تواند در کاهش مشکلات کشاورزان و جوانان تحصیلکرده این شهر مفید واقع شود.

انتهای پیام/