یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان در روز 16 اسفند خبر داد و گفت: مجموعه دل‌نوشته دانش‌آموزان همدانی برای شهدای گرانقدر، در قالب مجلدی 16 جلدی با نام «نامه‌ای به شهید» در این مراسم رونمایی می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزایی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان در روز 16 اسفند خبر داد و گفت: مجموعه دل‌نوشته دانش‌آموزان همدانی برای شهدای گرانقدر، در قالب مجلدی 16 جلدی با نام «نامه‌ای به شهید» در این مراسم رونمایی می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، مصطفی خزایی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امروز سیره و راه زندگی شهدا به عنوان یک الگو و روش برای همه اقشار شناخته می شود.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز این استان خبر داد و افزود: دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس تعداد هزار و 76 شهید دانش آموز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم چنین خاطرنشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانش آموز که آینده سازان کشور هستند و گرامیداشت یاد ونام شهدای والامقام برگزار می شود.

خزایی هم چنین با اشاره به برنامه های اجرایی در این یادواره تصریح کرد: رونمایی از مجلد 16 جلدی «نامه ای به شهید»، مجموعه دل نوشته هفت هزار و 200 دانش آموز همدانی برای شهدای والامقام از مهم ترین بخش های این یادواره است.

وی در ادامه، با بیان اینکه از دل نوشته های منتخب نیز در این آیین تقدیر خواهد شد اضافه کرد: این دل نوشته ها طی چند ماه گذشته توسط دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح استان نوشته شده و پس از جمع آوری و کتابت به صورت مجلد به چاپ رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز استان همدان از ساعت 9 تا 11 صبح روز دوشنبه 16 اسفند ماه سال جاری با حضور دانش آموزان، خانواده های معظم و معزز شهدای دانش آموز و مدافعان حرم در سالن همایش های مرکز آموزشی فرهنگیان همدان (خانه معلم) برگزار می شود.

انتهای پیام/