بدمینتون با مشکل کمبود سانس مواجه است

گروه ورزش: دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت:با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان اما کمبود سانس و سالن باعث شده که قهرمانان بدمینتون با کسانی که تازه به این ورزش روی آروده اند در یک سانس بازی کنند و این باعث معضل شده است.     علیرضا صفی زاده در گفت‌وگو […]

گروه ورزش: دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت:با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان اما کمبود سانس و سالن باعث شده که قهرمانان بدمینتون با کسانی که تازه به این ورزش روی آروده اند در یک سانس بازی کنند و این باعث معضل شده است.

 

 

علیرضا صفی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: هیئت بدمینتون در حال حاضر دارای رئیس نیست و با سرپرست و دیگر اعضا اداره می شود و تاکنون به خوبی عمل کرده و اعزام های خود را دارد.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان در پاسخ به این سوال که چرا هیئت بدمینتون به مربی های جوان خود بها نمی دهد و تنها چند سانس آموزشی آن هم برای افراد خاص در نظر گرفته شده، بیان کرد: هیئت دوست دارد به مربی های جوان میدان دهد و از آنها استفاده کند اما متاسفانه بدمینتون امسال با کمبود سانس مواجه است و نمی تواند از همه حمایت کند.

وی ادامه داد: با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان اما کمبود سانس و سالن باعث شده که قهرمانان بدمینتون با کسانی که تازه به این ورزش روی آروده اند در یک سانس بازی کنند و این باعث معضل شده است.

صفی زاده همچنین در پاسخ به این سوال که چرا بین آموزش و پرورش و بدمینتون ارتباط صحیح در جهت رشد ورزش قرار نشده است، گفت: در زمان سهم الدین حمیدی رئیس هیئت بدمینتون استان تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش بود و باید منتظر بود تا رئیس هیئت جدید انتخاب و برنامه ریزی ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به این رشته می توانند به سالن حجاب واقع در کوچه مشکی، جنب پارک بانوان برای ثبت نام در رشته بدمینون مراجعه کنند که هزینه آن ماهیانه 35 هزار تومان است.