جشنواره استعدادیابی تحول عظیمی در جودو استان ایجاد کرد

گروه ورزش: رئیس هیات جودو استان همدان گفت: برگزاری جشنواره استعدادیابی تحول عظیمی در جودو استان ایجاد کرد و افرادی زیادی جذب این رشته ورزشی شدند. به گزارش “فردای همدان”، جلال نصرپور در جمع مربیان و استعدادیاب همدانی با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی اظهار داشت: هیئت جودو استان‌همدان در کنار ۵ هیئت ورزشی […]

گروه ورزش: رئیس هیات جودو استان همدان گفت: برگزاری جشنواره استعدادیابی تحول عظیمی در جودو استان ایجاد کرد و افرادی زیادی جذب این رشته ورزشی شدند.

به گزارش “فردای همدان”، جلال نصرپور در جمع مربیان و استعدادیاب همدانی با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی اظهار داشت: هیئت جودو استان‌همدان در کنار ۵ هیئت ورزشی دیگر به‌عنوان هیئت‌های فعال استان‌همدان در این جشنواره حضور پیدا خواهد کرد.
وی بابیان اینکه در شهرستان‌های استان‌همدان نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: شهرستان‌های بهار، نهاوند و ملایر از شهرستان‌های خوب مستعد و توانمند هیئت جودو استان‌همدان هستند که نهاوند به‌عنوان قطب جودو بانوان استان و کشور فعالیت می‌کند.
رئیس هیئت جودو استان‌همدان عنوان کرد: سایر شهرستان‌ها نیز به فراخور توان در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش ما این است که از پتانسیل استان برای حضور در جشنواره همگانی استعدادیابی استفاده کنیم.
نصرپور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مناسب برای برگزاری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره استعدادیابی تحول عظیمی در جودو استان ایجاد کرد و افرادی زیادی جذب این رشته ورزشی شدند.
وی افزود: این جشنواره باعث شد ارتباط هیات های ورزشی با آموزش و پرورش تقویت شود و با استفاده از این ظرفیت در آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش استان و کشور خواهیم بود .
نصرپور یادآور شد: جودو در استان‌همدان از پتانسیل بسیاری بالایی برخوردار بود و جوانان و نوجوانان مستعدی در استان داریم که باید آن‌ها را شناسایی کنیم.