نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» / بزرگداشت مرحومه دباغ

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» و با محوریت بزرگداشت مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ) در همدان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری”فردا همدان” دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع “اسوه‌های فاطمی” و با محوریت “بزرگداشت مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ)” […]

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» و با محوریت بزرگداشت مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ) در همدان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردا همدان” دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع “اسوه‌های فاطمی” و با محوریت “بزرگداشت مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ)” خبر داد و اظهار کرد:‌ همواره از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی سلسله‌ نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای در سطوح مختلف در حوزه‌های؛ تخصصی، مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه «نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» به صورت ویژه برگزار خواهد شد»، گفت: این نشست چهارمین نشست ویژه استان طی امسال است که در روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 10 الی 12 در تالار فجر همدان، به معرفی شخصیت مبارز انقلابی مرحومه دباغ می‌پردازد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه «در این نشست به معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع شخصیت مرضیه حدیدچی دباغ (حدیدچی) خواهیم پرداخت»، افزود: 9 عنوان کتاب در کشور در رابطه با مرحومه دباغ چاپ شده که ما به تمام آنها در این نشست خواهیم پرداخت.

 

زارعی با بیان اینکه «سه نفر از شخصیت‌های خانم مطرح در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزشی، حوزه علمیه، دانشیاران و سپاه پاسداران کتاب‌های خانم دباغ را معرفی خواهند کرد»، خاطرنشان کرد: در این مراسم از خاطره‌گویی خانواده مرحومه حدیدچی استفاده خواهیم کرد و تقدیر از آنها را نیز در برنامه داریم.

 

وی با اشاره به اینکه «این مراسم با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان برگزار خواهد شد»، گفت: این مراسم روز چهارشنبه 11 اسفندماه در تالار فجر برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه «این برنامه با همکاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان برگزار خواهد شد»، افزود:‌ بانوان حوزه‌های علمیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نماینده بانوان ادارات، کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها و اقشار مختلف مردم در این نشست حضور خواهند داشت.