برگزاری اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جام مارال چوب

اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جام مارال چوب با حضور 98 بازیکن از استان های تهران.لرستان.زنجان و همدان در خانه پینگ پنگ همدان برگزارشد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” این مسابقات با حمایت آقای مجتبی فتاحی مدیریت مارال چوب برگزارگردید و به پاس ارج نهادن به پیشکسوتان این رقابت ها به مجید ساغرچی از […]

اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جام مارال چوب با حضور 98 بازیکن از استان های تهران.لرستان.زنجان و همدان در خانه پینگ پنگ همدان برگزارشد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” این مسابقات با حمایت آقای مجتبی فتاحی مدیریت مارال چوب برگزارگردید و به پاس ارج نهادن به پیشکسوتان این رقابت ها به مجید ساغرچی از بزرگان این رشته نامگذاری شد.

دراین مسابقات پینگ پنگ بازان شرکت کننده در دورده سنی نونهالان و بزرگسالان به صورت دوره ای حذفی با هم رقابت پرداختند.

در پایان دررده نونهالان نیماوجدانی،امیرعلی مظاهری وپارسا معصومی به ترتیب اول تا سوم شدند و آرش شیریان به عنوان بازیکن اخلاق رده نونهالان معرفی شد.

در رده بزرگسالان نیز سجاد چلبی به عنوان قهرمانی دست یافت و مجیدساغرچی و محمدمهدی موسیوند دوم و سوم شدند و میلادیعقوبی و نوید رضویان در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

همچنین سپهرقیاسی و نیمامحمودی به ترتیب به عنوان بازیکن اخلاق و فنی ترین بازیکن این رقابتها معرفی شدند و از علی ملک اصلی کم سن و سال ترین بازیکن این رقابتها تجلیل شد.

این مسابقات به سرداوری فرهادظهیری برگزار شد و آقایان صنعتی، آریا فرو سینا شاملو نیز به عنوان داور وی را در امر قضاوت یاری کردند و گفتنی است نظارت کل این رقابتها نیز بر عهده آقای نادرشاملوبود.