تیم های برتر مسابقات یادواره شهدای آتش نشان مریانج معرفی شدند

مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سید امیرحسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج  اظهار کرد: مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان درچهار رده سنی پیشکسوتان، جوانان، نوجوانان و نونهالان […]

مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سید امیرحسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج  اظهار کرد: مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان درچهار رده سنی پیشکسوتان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی مریانج برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات برای ششمین سال پیاپی در دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: امسال به طور همزمان مسابقات جام فجر را در شهر مریانج و روستای سولان برگزار کردیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج  گفت: مسابقات رده سنی نونهالان در دو گروه برگزار شد که در پایان تیم شهرداری همدان به عنوان قهرمانی دست یافت، و مرصاد و ارمان مریانج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

حسینی تصریح کرد: در مسابقات رده سنی نوجوانان نیز وحدت ولیعصر با اناجم شش بازی و کسب 18 امتیاز قهرمان شد و کانون الوند با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تالار وحدت سوم شد.

 

وی افزود: در رده جوانان نیز مرصاد و شهدای مریانج به ترتیب اول و دوم شدند و تالار وحدت در جایگاه سوم ایستاد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج تصریح کرد: در رده پیشکسوتان که با حضور شش تیم برگزار شد که در پایان تیم های انصارامام، شهدای مریانج الف و مرصاد رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

حسینی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور مسئولان استانی و شهر مریانج برگزار شد و به تیم های برتر مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

 

وی با تقدیر از زحمات هیات فوتبال مریانج در برگزاری این رقابتها گفت: هیئت فوتبال مریانج به ریاست جعفر خان بابایی زحمات زیادی را برای این مسابقات متحمل شدند که جا دارد از ایشان و کمیته اجرایی این رقابت ها تقدیر و تشکر کنم