کشتی گیران پیشکسوت ملایری در مسابقات قهرمانی کشور

گروه ورزش: احمدی، غفاری و مفوض کشتی گیران پیشکسوت ملایری بر سکوی کسب مدال قهرمانی کشور ایستادند.     به گزارش “فردای همدان”، مسابقات در دو مرحله آزاد و فرنگی انجام می شود که مسابقات آزاد از دوشنبه 28 تیر به مدت 2 روز انجام شد و پس از آن مسابقات فرنگی به مدت 2 […]

گروه ورزش: احمدی، غفاری و مفوض کشتی گیران پیشکسوت ملایری بر سکوی کسب مدال قهرمانی کشور ایستادند.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات در دو مرحله آزاد و فرنگی انجام می شود که مسابقات آزاد از دوشنبه 28 تیر به مدت 2 روز انجام شد و پس از آن مسابقات فرنگی به مدت 2 روز پیگیری می شود . کشتی گیران در رده های سنی مختلف پس از پذیرش و وزن کشی به روی تشک رفته و به رقابت پرداختند. که در پایان مسابقات آزاد آقایان اصغر احمدی در وزن 76 کیلو بر سکوی قهرمانی نشست و مدال طلا گرفت همچنین آقایان اصغر غفاری و قاسم مفوض در اوزان 58 کیلو و 63 کیلو نیز صاحب مدال برنز شدند تا برگ زرین کشتی ملایر درخشان تر گردد.
مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر پس از تبریک به این اساتید و سرمایه های ورزشی شهرستان ملایر افزود : این پیشکسوتان ورزشی هستند که سرمایه کسب شده یک شهرستانند و این عزیزان با ورودشان به ورزش خود و ورزش شهرستان را به سوی احیای مرام پهلوانی و نیل به اهداف تدبیر شده مقام معظم ولایت در راستای اقدام و عمل قرار می دهند.